Tommyboy
Zo goed als het vroeger was, is het nooit geweest.
Ik heb een Bosch WFK 2431 wasmachine (ja, een oud beestje), maar heb hier geen handleiding meer van (ding is tweedehands). Sinds een week of twee krijg ik bij bijna elke wasbeurt foutcode 03 voorgeschoteld. Heeft iemand enig idee wat dit kan betekenen? Een handleiding zou helemaal geweldig zijn 
testman
waar rook was, werkt nu iets niet meer
hier gaat het ook over zo'n bosch http://www.klusidee.nl/Forum/about19742.html
dit hoeft niet een erg probleem te zijn , kan al zijn dat het afpompen te lang duurt en dus de filter eens schoon maken kan al zat zijn . ook een keer laten draaien op 90 graden verhelpt kleine rare probleempjes . je hoort het apparaat wel centrifugeren nog ? anders kan het een motorprobleem zijn ( koolborstels )
Tommyboy
Centrifugeren doet hij nog (net nog de machine handmatig op centrifugeren gezet). Ik zal hem even een rondje laten rennen op 90 graden, en het resultaat laten horen.
Tommyboy
Beter laat dan nooit:
Rondje op 90 graden leek het probleem opgelost te hebben. Vorige week speelde het probleem echter weer op, en toen mocht een rondje kookwas niet meer baten.
We hebben toen maar de wasmachine ontmanteld, op zoek naar het probleem. Na het lostrekken van wat slangen, om deze te checken op blokkeringen, de pomp eens goed bekeken. Daar zat een haarelastiekje om de as gewikkeld. Nogal wiedes dat pompen dan lastig gaat. Een kwartiertje priegelen verder, was het elastiekje verwijderd, en doet de machine het weer top!