Bestaat er een mogenlijkheid dat ik op een of andere manier een pcscherm kan aankoppelen op een coax kabel? dmv. een schakeling of zo.

Dan moet je toch een complete tv-tuner hebben?
Het simpelst is dan een tv-kaart te kopen.
Je hebt al hele goede tv-kaarten voor 70 euro met software.

EDIT: Spellingsfout

Dat heb ik al, maar hetgene dat ik wil hebben is een scherm dat werkt zonder dat mijn pc er aan te pas komt. Ik had hier nog een scherm staanen wou een "auto" maken met stuur en dergelijke voor mijn playstation. Maar het probleem is: 1)dat mij tv scherm te groot is om mee te gaan knutselen.
2)dan is het tv zien ook niet alles.
wat ik wil is dus een verbinding die van coax of scart omgezet kan worden in een kabel van een pcscherm.

Op 14 maart 2004 15:59:21 schreef mattyke:
Dat heb ik al, maar hetgene dat ik wil hebben is een scherm dat werkt zonder dat mijn pc er aan te pas komt. Ik had hier nog een scherm staanen wou een "auto" maken met stuur en dergelijke voor mijn playstation. Maar het probleem is: 1)dat mij tv scherm te groot is om mee te gaan knutselen.
2)dan is het tv zien ook niet alles.
wat ik wil is dus een verbinding die van coax of scart omgezet kan worden in een kabel van een pcscherm.

Als je die scart hebt kan jo zo een stekkertje kopen die dit opdeelt in (tulpstekkers) Audio L, Audio R en Video.
Die video denk ik wel dat je die dan via een schakeling omgezet krijgt maar veel meer weet ik er niet van.

Als je een volledige scart uitgang hebt kan dat wel werken, je hebt voor een vga monitor nl wel R,G,B en beide syncs nodig.

Daarnaast zou je monitor een lage scanrate moeten accepteren (50hz interlaced), ik vermoed dat dat voor moderne schermen wel 'out of range' is - staat in de manual ;)