hallo mede gebruikers

ik heb een daewoo frnu20fcc Amerikaanse
maar weet niet hoe die werkt en hoe in te stellen ik hoop dat er iemand is die mij kan uitleggen hoe die werkt of dat er iemand is die mij een kopie van de handleiding kan geven evt tegen een vergoeding.
ik ben er mee bezig geweest maar gaat wel aan maar ook weer uit na een bepaalde tijd hij is nog niet aangesloten op het water ik weet nl ook niet of dat kwaad kan ik neem aan dat als je de stekker er in doe dat hij gewoon moet werken ?

ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen .

vr.gr Ed

Altijd eerst bij de fabrikant zelf kijken ;) Kort Googelen levert een soortgelijk model op voor de Australische markt. Even langer Googelen had wellicht zelfs een Amerikaan opgeleverd, maar hier staat in elk geval wel de gebruiksaanwijzing bij. Zie http://www.daewooelectronics.com.au/productdetail.asp?brand=D&cate…

hallo maartenbakker

ik heb vanmorgen vroeg 3uur zitten googelen maar kon totaal niets vinden over een handleiding vandaar dat dit mijn laatste uitweg was ik heb die link bekeken en het is een ander type nr. maar komt zeker overeen met die ik heb ,heb zelfs geprobeerd om naar de website van daewoo te gaan maar die kon ik ook niet vinden wellicht heb ik iets verkeerd gedaan maar ik ben zeker geholpen met die link die je hebt gegeven .
hartelijk dank hiervoor
m.vr gr ed