Ik heb een koelvriescombinatie gekregen, nou is een kennis tijdens het verhuizen op het snoer gaan staan... dus alles is achterop de koelkast losgetrokken.
Hopelijk kan iemand mij aan de hand van bovenstaande foto's de goede kant op wijzen.
Heb dus dat "blokje" waar 4 draden inzitten die kan maar op 2 manieren erin. Totaal kan ik dan nog 7 draden kwijt, terwijl ik er nog 5 heb. 
Het gaat om een Zanker USD 262.
De stoppen zijn pas 1 keer doorgeslagen 
Alvast Bedankt,
Menno
Beide aarde draden (geel/groen) aan rechterzijde, tegen comptessor aan. Bruine en blauwe aan de kant van de schroefaansluiting. Indien er niet uitkomt, maak ik wel een fotootje van een andere die ik hier heb staan.
Het "blokje" heb ik nu in het midden, v.l.n.r. bruin, blauw, zwart en aarde.
Hier boven heb ik de 3 losse draden, v.ln.r. blauw, bruin en aarde.
Helemaal onderaan heb ik blauw en bruin.
Er zijn dus nog een aantal "lege" plaatsen. Dat die er zijn snap ik, maar of ze in het verleden niet gebruikt zijn... geen flauw idee...
Verlichting doet het, vriezer doet het, alleen even het koelgedeelte een uurtje laten draaien, die is nu nog warm.
Klopt dat er een aantal lege plaatsen zijn, dit IVM het stekkerblok gemaakt is voor meerdre types ijskasten WO met dubbele compressors, dan worden de stekkers aardig opgevuld.
Na 2 uur moet koelkast wel op temp zijn, vriezer eerst in leiding systeem