Vraag en aanbod

Dit topic is gesloten

Hallo,

Waarom is mijn advertentie verwijderd in "vraag en aanbod"/ personeel?

Zou fijn zijn als de gene die dat gedaan heeft ook een berichtje achter laat zodat ik ook op de hoogte ben.

Ik hoor graag van jullie

Mvg Bart

uǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp

Hoelang heeft je advertentie gestaan?

Volgens de Voorwaarden verdwijnt de advertentie automatisch na 30 dagen.

Hallo Mtel,

Advertentie is gisteravond geplaatst in "Vraag en aanbod"

Gr bart

uǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp

Ik denk dat er over mijn vraag heen is gelezen door de Mod?

Misschien even een nieuwe poging

Bart

uǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp
maartenbakker

Golden Member

Volgens mij staat er ergens dat je de modjes moet mailen over dat soort dingen, alleen is nu natuurlijk niet bekend welke mod.

Maar dan waag ik ook maar een poging... Wat voor iets had je gevraagd of aangeboden? Als het weg is zal daar wel een oorzaak te vinden moeten zijn lijkt me.

www.elba-elektro.nl | "The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."
Henry S.

Moderator

Ik weet niet wie het gedaan heeft, maar ik heb de advertentie even bekeken en niets vreemds gevonden. Herplaats deze even.

73's de PA2HS - ik ben een radiohead, De 2019 CO labvoeding.

Beste Mod

Ik zie dat mijn advertentie weer weg is bij Vraag en aabod.

Hoe kan dit? Het is nog geen4 dagen geleden dat ik deze geplaatst heb.

Wie haalt hem weg en waarom krijg ik hier niets over te horen?

Bart

[Bericht gewijzigd door Bart-d op woensdag 2 maart 2011 20:43:08 (15%)

uǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp
Hugo Welther

Moderator

Vreemd, heel vreemd.
Ik heb die tweede advertentie (van 24-02-2011 ) bekeken en daar is ook niets mis mee.
Wie de advertentie eventueel heeft verwijderd weet ik ook niet. Wie een advertentie wijzigt of verwijdert wordt niet gelogd. Ook kunnen wij hem niet terug zetten.

Heb je niet een troll in je omgeving die inlogd onder jouw account en dit flikt.

Het enige dat tussen jou en je doel staat is alles wat jij jezelf verteld dat je het niet kan.
GJ_

Moderator

Nee, ik heb 'm verwijderd. Deze discussie had ik hier niet gezien, maar ik meende dat het geen personeelsadvertentie was maar een advertentie om opdrachten binnen te halen.
Een personeelsadvertentie is een advertentie met een vraag om personeel, of een vraag naar een baan. Dat was hier zeker niet het geval.

Ik denk dat ik een ander idee heb van een personeelsadvertentie dan de rest van de mod's. Ik hou me even uit de buurt van V&A zolang er geen duidelijker afspraken zijn gemaakt. Tijd voor overleg dus :-)

Heb een mail naar GJ gestuurd.
Mocht er iets uit gekomen zijn hoor ik dat via de mail

Van mij mag hier een slotje op

Gr Bart

uǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp

Dit topic is gesloten