nieuws is oud

als ik op de link nieuws klik. dan denk ik dat ik nieuws krijg over de electronica van vandaag of een paar weken terug........ maar da is nie zo, het laatste nieuws was op 15 dec?!?!?! uuhm....... word hier nog wa aangedaan ofzo? ik vind ut nie storend ofzo hoor alleen ut ziet een beetje gek uit.
P.S dit is mijn mening

[Bericht gewijzigd door Roel op 9 mei 2002 20:20:09 ]

Hieper de piep!
Jeroen

Moderator

Dat klopt, het nieuws heeft op dit moment een vrij lage prioriteit, maar binnen een paar weken is het weer de bedoeling dat er nieuws bijkomt.

Op do 09-05-2002 20:20:06 schreef Jeroen:
Dat klopt, het nieuws heeft op dit moment een vrij lage prioriteit, maar binnen een paar weken is het weer de bedoeling dat er nieuws bijkomt.

paar maanden verder..... waar is actueeel nieuws??
verander dan ook even het zinnetje:
Hier vind je het laatste elektronicanieuws.

in:
electronica nieuws

ofziets

Hieper de piep!

ik heb het et er ook over gehad met hem en hij wil misshcien een pol gaan maken of het eraf moet of dat het erop moet blijven want dan heeftie waarschijnlijk mensen nodig die hem helpen met info verzamelen

In order to succeed you must fail, so that you know what not to do the next time.

Op do 18-07-2002 15:18:10 schreef Erik:
ik heb het et er ook over gehad met hem en hij wil misshcien een pol gaan maken of het eraf moet of dat het erop moet blijven want dan heeftie waarschijnlijk mensen nodig die hem helpen met info verzamelen

tip: Maak een area aan waar mensen feedback kunnen plaatsen met nieuwsberichten die ze her en der tegenkomen en elektronica gerelateerd zijn. Zo blijft het up to date en worden de mods ontlast, mocht er iets tussen zitten wat er niet thuishoort is het snel verwijderd.

bloep....