ipod aansluiten op oude grundig como e/st

Mijn broer heeft een grundig como e/st gekregen en en vroeg zich af of zijn ipod erop kan aansluiten.
Er zijn 2 aansluitingen genaamd ta en tb. Op ta zit de platenspeler maar is tb een tape ingang?
Ik heb in het schema gekeken en als ik het goed lees kan ik op tb een taperecorder aansluiten (en dus ook een ipod)
Ik lees ook dat ik dan op pin 2 massa, pin 3 stereo links en pin 5 stereo rechts kan aanbieden.
Kan iemand dat bevestigen of ik dat goed gelezen heb?
http://meuble.radio.free.fr/stereo_console/grundig/como_e_st.html Hier vind je het schema en info voor geïnteresseerde.
Zo goed ben ik niet in het lezen van schema's en ik zou het jammer als ik iets zou "slopen"
Alvast bedankt.

Je kunt het zo aansluiten,ook als je het verkeerd doet kan er niks kapot gaan,het zal dan hooguit niet werken.Din aansluiting is genormaliseerd ,dus altijd bij elke radio ed het zelfde.3=L audio in ,5=R audio in.2= massa.

Dus het is een standaard aansluiting. Mooi, ik heb nog ergens een verloopkabeltje van din naar tulp liggen. Kan ik mooi mee proberen.

Een iPod heeft toch geen tulpaansluitingen?

Hallo. Ik heb sinds kort de oude Grundig radio van mijn grootvader in bezit (type 4077). Ik wil er ook graag een ipod kabeltje aansluiten, maar ik heb geen idee welke kabel dat moet zijn. Kunnen jullie mij helpen?