User gezocht

Dit topic is gesloten

Beste,

Dit topic (http://www.circuitsonline.net/forum/view/83103/1/jonny) werd gestart door user 'jonny'. Sinds dat topic is hij niet meer online geweest.

Ik zou graag hem willen contacteren en wil aan de moderatoren vragen of het mogelijk is mijn contactgegevens aan hem door te mailen.

Ik verneem graag of dit kan.

Met vriendelijke groeten

Peter

klein is fijn

Moderator

Als users hun email op verborgen hebben gezet dan willen ze niet gecontacteerd worden door andere leden. Helaas.

Op 23 maart 2011 17:42:36 schreef klein is fijn:
Als users hun email op verborgen hebben gezet dan willen ze niet gecontacteerd worden door andere leden. Helaas.

Wel door moderators dus :)

Mag ik even bemerken dat die functie standaard is aangevinkt. Velen lezen er overheen bij het opzetten van een account.

Maar dat ter zijde...

Kunnen jullie als moderator niet aan de persoon in kwestie vragen of hij contact met mij wil/kan zoeken?
Ik heb zijn naam gegoogled en kom enkel op Circuits uit. Vandaar...

en aangezien hier geen PB's gestuurd kunnen worden aan users, blijft de interactie met anderen dus louter doorheen een topic?

Met andere woorden, jonny gaat niemand nog kunnen bereiken?

dan mag je hier ook een slot op gooien!

[Bericht gewijzigd door pthomass op woensdag 23 maart 2011 19:53:58 (10%)

Op 23 maart 2011 19:53:31 schreef pthomass:
Met andere woorden, jonny gaat niemand nog kunnen bereiken?
dan mag je hier ook een slot op gooien!

http://www.granitegrok.com/pix/bad-kids-spank.jpg

Suffering from wiseass oneliner blackout
klein is fijn

Moderator

Op 23 maart 2011 19:53:31 schreef pthomass:
en aangezien hier geen PB's gestuurd kunnen worden aan users, blijft de interactie met anderen dus louter doorheen een topic?

Dat is het idee van een forum ja. Als er tussen twee of meer mensen behoefte is om verder te praten over dingen die hier niet thuishoren kan dat prima via de mail of op een ander forum.

Met andere woorden, jonny gaat niemand nog kunnen bereiken?

Jonny kan gewoon iedereen bereiken hoor, als hij dat wilt. Okee, jou dan niet, want je hebt zelf je email op verborgen staan. En dit topic zit ondertussen op verzoek op slot.

Dit topic is gesloten