Beste mede co’ers,

Ik heb hier een discman (Lenco cdp 4513 mp3) liggen die mp3 weergave ondersteund en nog een aantal muziek formaten. De discman zelf geeft echter storingen. Zodoende kwam ik op het idee om de discman om te gaan bouwen naar een soort van gemodificeerde mp3 speler.

Ik wil zelf een mp3 speler bouwen die meerdere muziekformaten ondersteund. Nu is mijn gedachte om het cd gedeelte te verwijderen en de rest te hergebruiken. Voor de opslag van de mp3 zit ik te denken aan een 16 gb memory card. Als versterker (nodig voor insturing op het mengpaneel) overweeg ik de audio versterker van 250 mw die op http://www.circuitsonline.net/schakelingen/2/audio/250-mw-versterker.h… staat.

Mogelijk kan ik het huidige lcd display aansluiten voor track / tekstweergave. Nu is mijn vraag of jullie een idee hebben of de te promoveren discman een memory card zal begrijpen met 16 gb aan mp3.

Denken jullie dat het bovenstaande kans van slagen heeft?

Als je het moet vragen is de kans van slagen precies gelijk aan 0.

Als je het niet moet vragen is er een heel klein kansje, maar dan moet je wel weten wat voor chipset er in zit en hoe de interne opbouw van de speler is.