Beste vrienden .

Misschien kunnen julle met helpen aan het elektrich schema ( niet meer ) van de sturing van de wasmachine Whirlpool AWM 877/WP aangekocht in 1996.
Is iets fout met de sturing van de motor . (motor is een MCA 52/64 148/RN1 . De sturing print heeft nummmer E.T.N RV20 .
Weet gewoon niet aan te beginnen zonder schema .
Motor draait gebrekking , (heb alles op print al eens opnieuw gesoldeerd en de koolborstels van de motr zijn en prima staat. eveneens te tachy op de motor is Ok
Op internet is er geen informatie te vinden over die machine (misschien te oud)
Met dank voor hulp.

Service manual staat hier. Deze site is vrij traag, even wachten en dan rechts onderin "Get Manual".

als je machine nog niet een lang e of f nummer heeft zit je nog net voor de huidige onderdelen zoekfunctie . dat is in 96 begonnen .

zit er geen borstel vast in de houder ? dan krijg je ook het uitvaleffect. of een draad naar de motor die door het wiebelen van de trommel een los contact heeft gekregen.

Beste vrienden ,

Vooreerst bedankt voor de reakties.
Testman bedankt voor de tip , maar dat heb ik reeds zeer nauwkeurig na gekeken .
Hallo Harry , ik ben reeds op die site geweest en heb stom geweg 2 service manuels gedownload maar dat waren de goede niet . En jij heb de nr gevonden Heel tof van je, bedankt . ik heb me rot gezocht . Nu kan ik niet meer downloaden , want ik lees dat het beperkt is maar om 2 service schema te downloaden .En mijn reserve is op natuurlijk voor vandaag .
mijn email adres is vrij , kan jij het misschien nog downloaden voor mij en doorsturen op mijn adres . Gewoon een vraagje hoor .dan zou ik er vandaag nog verder kunnen naar kijken Anders alvast voor de tip en doe ik het morgen .
Nogmaals mijn hartelijke dank .

Beste Harry,

Ik zie dat je schema daarnet naar mij hebt toegestuurd . Maar ik heb het nog niet ontvangen . misschien iss mijn email adres niet juist (maar lijkt toch goed ). Op deze eerlijke site ben ik niet verlegen mijn email adres op te geven nl
martin.de.langhe@scarlet.be
Als je het naar dat hebt opgestuurd wacht ik nog wel even .Alvast hartelijk bedankt voor je grote bereidwilligheid .nogmaals een grote bedank