Is er IEMAND die mij kan helpen met de levering van de TLE5205 in TO220?
Probleem is mijn leerlingen hebben eens chakeling ontworpen met dit IC.
Nu weet ik uit eigen ervaring dat het een PRACHTIG ding is en echt goed werk,t maar toen ik 4 jaar terug mijn proto afhad, was hij niet meer te krijgen en heb een redesign gemaakt.
Echter hij stond nu weer leverbaar bij conrad dus hebben mijn leerlingen hem in hun project verwerkt. nu inens komt het ding pas in oktober.
Ik heb al naar schuricht distrelec gebeld en die hadden ook geen uitsluitsel (was al lange levertijd op)
RS heeft hem niet in programma
Conrad levert pas in oktober (dan zitten mijn leerlingen in het 3e jaar)
Digikey ordert op vraag (zal dus ookw el laat komen)
ofwel is er IEMANd die weet of zo'n ding nog ergens ligt, of wellicht een vervanger weet die enigszins in de buurt komt??
(ik heb er maar 1 of 2 nodig, is toch niet voor serieproductie)
hoeft niet TO-220 te zijn, maar iig een H brug erin en met logic level aan te sturen met slechts 2 pinnen!
stecj366
Sonar is meer dan Ping...
Is een L293 of L298 niks? Dubbele H-brug, aan te sturen met 2 pinnen per Hbrug (en een Enable pin, maar die kan je vast knopen aan VCC/GND)
@zonnepaneeltje: Bij Voelkner zijn ze ook pas vanaf oktober leverbaar
[Bericht gewijzigd door stecj366 op (21%)]
die laatste zijn 4 half bridges, kan natuurlijk wel, maar is wel iets lastiger aans turen (de logica ontbreekt volledig)
daarbij het probleem dat het er 4 zijn is wel beetje groter, maar ook nog te overkomen
ECHTER: hun motor is 3.5 V!!! en das wele en echt probleem. Dat kan deze driver niet aan.
madeleverancier in china? tja, ik weet niet hoor, maar ben idd band voor een renamed regelaartje ofzo...
@uraniam: 12V zelfs...
[Bericht gewijzigd door High met Henk op (10%)]
ehhm Nee, ze kennen hem wel ,maar hoe kan ik daar bestellen of hun voorraad checken?? snap de website niet helemaal
Paul Welther
Automotive engineer - www.easy-tech.nl
Misschien is de TLE5206 een optie. De aanstuursignalen zijn net even anders als bij de TLE5205. Verder *lijkt* hij hetzelfde. Digikey heeft 'm.
edit: z'n uitgangen kunnen niet "high impedance" worden dus de motor kan niet vrij uitlopen.
[Bericht gewijzigd door Zonnepaneeltje op (25%)]
hmm die TLE5206 is een goede optie (waarom heb ik daar zelf niet even naar gekeken???)
ik ga het iig even met mijn leerlingen bespreken
paul ook bedankt, als die TLE5206 niet kan, (volgens mij wel) dan zal ik rutronik even aanspreken, wil echter geen mensen lastig vallen voor zoiets kleins.
iig harstikke bedankt, ik kan weer verder!!!