Ik zou graag een koelkast maken in mijn kratradio.
Deze heeft een accu van 7.2Ah.
er wordt al 0.6A gebruikt en zou niet meer stroom willen gebruiken omdat de accu dan nog sneller leeg is.

Ik heb al veel gelezen over een peltier element maar dit lijkt mij niet echt handig omdat deze nogal veel stroom vraagt.

als er geen optie bestaat voor een koelkast te maken zou ik graag wel een kastje willen maken waarin het koel kan worden gehouden dmv een koelelement uit de vriezer. Hoe kan ik dit het beste isoleren/sluiten?

Ik zou er 4 blikjes in willen doen.

Daar had ik natuurlijk al over nagedacht maar ik zou het graag dus inbouwen in mijn kratradio omdat er nog ruimte is in die kast en hij is niet zo zwaar dus er kan nog wat bij.
Het zou sowiezo heel vet zijn. haha
En zou het niet mogelijk zijn ik heb nog een koelbox:P

GR

[Bericht gewijzigd door sven2407 op (11%)]

bedoel je van die plastic dingen die je van tevoren koelt? gewoon de bak goed isoleren. kunststof gebruiken ipv metaal met oog op geleiding. een laag piepschuim oid aan de buitenkant. misschien een soort spouwmuur als dat kan.

peltiers zijn inderdaad waardeloos qua rendement.

Inderdaad. Piepschuim isoleert als de beste. Kost een paar euro voor een levens-voorraad. (i.e. ga je met dit project en ook het volgende project niet op krijgen).

Dan denk ik dat ik hem gewoon goed isoleer en dan s'avonds maar zon blok in de diepvries leg.

Bedankt

GR