net een idee om een paar uur te overbruggen met een aanpassing in een project . even het topic terugzoeken met wat ik me nog herinner van de aanpassing , maar dit is niet te doen met het aantal topics wat er hier maandelijks bijkomt .

een idee voor de zoekfunctie die je hebt als je op je eigen status klikt : de door de zoekende co user , eigen posts een andere kleur geven zodat je vooral in de grote topics wat makkelijker kunt zoeken . nu is er al rood voor de mods en groen voor de ts ( vond ik al een goede verbetering ), maar alleen in deze zoekfunctie dat je eigen forumnaam dan bijv paars of blauw wordt .

zijn er meer leden die die functieaanpassing wel fijn zouden vinden ?

Beter dan Google zal het zoeken niet snel worden denk ik. Ik doe het dus altijd zo: voorbeeld
En de vergrootglasjes achter de resultaten maken het nog gemakkelijker.

Voor het probleem van jou testman: een avatar maakt het terugvinden van je eigen posts een stuk eenvoudiger, daar kan een gekleurde nickname niet tegenop.

Overigens is het duidelijk dat de zoekfunctie niet optimaal is. Het staat al enige tijd op de todo list, maar je kunt bedenken dat een goede zoekfunctie niet gemakkelijk te schrijven is.
Om een ellenlange discussie te voorkomen zet ik hier een slotje op.

--edit--
ahhh, een avatar, mooi zo ;-)