meten met 2 maten

Dit topic is gesloten

Beste moderatoren,
Kan een moderator mogelijk uitleggen waarom dit topic
http://www.circuitsonline.net/forum/view/95809/1/ meteen een slotje krijgt, en dat dit topic http://www.circuitsonline.net/forum/view/96257/2 een langer leven beschoren is?

Beide gaan over stoorzenders en dus illigaal en zouden dan alle twee een slotje verdienen.En dan ook alle FM bugs topics en alle aanverwante vragen en onderwerpen die volgens de wet niet mogen worden gebruikt.Ik ben geen moraalridder maar ik en misschien ook andere gebruikers zien geen duidelijke grens meer. Onderwerpen als "hoe electrocuteer ik m'n leerlingen" kunnen dan weer wel.

Kan een dubieus topic niet gemarkeerd worden als "locked and under investigation with CO's Team Officials" ,zodat er vanuit het oogpunt van de lezer 1 centraal moderatie hantering is te zien...

edit:ik zie dat de topic titel van de laatste misschien ongelukkig is gekozen, maar over de eerste in conjunctie met die andere onderwerpen blijft discutabel.

Re-integratiecoach uitgerangeerde en degoutante electronen
GJ_

Moderator

Ik zie wel degelijk verschillen.

De ene stoorzender was er voor het storen en hinderen van andere mensen, de andere is geen stoorzender maar een klein zendertje bedoeld om storingen op te sporen. Of dit laatste gaat werken weet ik niet, dat mogen andere mod's beoordelen, maar het gaat in ieder geval over verschillende soorten zenders.
De titel van de tweede is gewoon verkeerd.

Over dat electrocutietopic is ruim uitleg te vinden in het topic zelf. Er was hoop TS op andere gedachten te brengen. Met een slotje waren zijn leerlingen overgeleverd aan zijn eigen electrocutieplannen.

Iets dergelijks is er nu met het stoorzendertopic ook aan de hand. Hier kunnen we proberen om TS een wijze van werken aan de hand te doen die legaal en dus ook bruikbaar is voor zijn collega's is en bovendien effectiever.

Mensen die hier binnenvallen en gewoon een stoorzender willen bouwen om te gallen krijgen idd direct een slotje, daar zit al weinig rede in, in tegenstelling tot TS van het huidige stoorzendertopic die open staat voor alternatieven.

Discussies over de moderatie gaan we niet aan, dus hier ook een slotje. Als je nog vragen hebt mag dat altijd per mail.

Dit topic is gesloten