schema ontwerper

Met welk programma zijn de meeste schema's hier (bij schakelingen) ontworpen?
Ik vind het namelijk een heel duidelijk schema en de programma's die ik heb zijn nog lang niet zo duidelijk.

ALvast bedankt.

"Keyboard not connected, press F1 to continue." - MS-DOS ... Check www.krisje8.nl !

wat is het verschil tussen de demo en de betaalde versie?

"Keyboard not connected, press F1 to continue." - MS-DOS ... Check www.krisje8.nl !

Bij de demo kan je je tekeningen/eigen gemaakte symbolen niet saven, printen op exporteren naar jpg.

Edit: 300 post's :-)

[Bericht gewijzigd door Brokencore op zondag 4 april 2004 14:00:42

gefeliciteerd!

Is dat het enige verschil????

"Keyboard not connected, press F1 to continue." - MS-DOS ... Check www.krisje8.nl !

Krisje8, de demo is gratis probeerversie en daarom beperkt te gebruiken zodat je een beeld kan vormen van de software. Hierna kun je beslissen of je het wilt kopen waardoor de functionalitiet gorter wordt of je een tijdslimiet van (meestal) 30 dagen kunt overschrijden.

Probeer t ff uit zou ik zeggen...

May The Force be with you...

ow, dus mag ik het maar 30 dagen uitproberen?

P.S.: en ik weet heus wat een demo is.

"Keyboard not connected, press F1 to continue." - MS-DOS ... Check www.krisje8.nl !

Der zit geen tijd/datum limit op. Maar omdat je niet kunt save printen, heb je niet zo heel veel aan de demo. Maar daar hebbe ze printscreen voor uit gevonden. Mail mij anders maar ff, ken ik je wel even helpen :-)

Ik ken print screen, daarom vroeg ik of alleen dat het verschil was.
Maar is de achtergrond altijd wit of moet ik ff met een tekenprogramma (photoshop, psp...) even de rest weghalen?

"Keyboard not connected, press F1 to continue." - MS-DOS ... Check www.krisje8.nl !

Je kunt hem gewoon als zwart/wit tekening opslaan. Maar mail toch maar even, dan ken ik je aan de complete versie helpen :-)