Tidak Ada
Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie.
De foto's, die ik heb geplaatst in de Lichtmis thread blijken zonder opgaaf van reden verwijderd. Ik vind dit vreemd en het bederft de goede sfeer.
Ik zou het op prijs stellen dat de motivatie tot het verwijderen hier in dit topic vermeld wordt.
Ik heb de foto's met de beste bedoelingen geplaatst, om iets van de sfeer te tonen en mijn buit te illustreren. Mocht iemand zich, om onbegrijpelijke redenen, geschofferd voelen, dan hoor ik dat graag.
Ik vermoed dat een van de moderatoren niet op 't net wil staan. Heeft niets te maken met geschoffeerd voelen, maar met privacy.
[Bericht gewijzigd door alex278 op (34%)]
Fredjuhh
"Ben nog een N00B, maar dat is al aan het veranderen ;)
Ik zie toch echt 5 foto's van je staan in dat topic hoor?! Had je er meer geplaatst?
Tja en sommige mensen vinden zichzelf altijd erg beroerd op een foto staan
dus ja dan wil je die altijd verwijderen
maar zulk soort mensen kijkt misschien ook niet vaak in een spiegel 
klein is fijn
Moderator
Op 24 september 2011 22:55:43 schreef Tidak Ada:
De foto's, die ik heb geplaatst in de Lichtmis thread blijken zonder opgaaf van reden verwijderd.
Alles staat er nog gewoon hoor, daar heeft geen moderator aan gezeten.
Op 24 september 2011 23:08:49 schreef Fredjuhh:
maar zulk soort mensen kijkt misschien ook niet vaak in een spiegel
Nee jij maakt vrienden..
Tidak Ada
Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie.
Ja, ze staan er weer.
Het zou mogelijk kunnen zijn, dat ik de toic in de edit stand heb laten staan. Ik weet niet wat de software in dat geval doet.
Is dt de reden, dan is er niets aan het handje.
Zijn ze terug geplaatst, dan zou ik toch graag wat meer willen horen, desnoods per privé mail. Bij mij stonden er alleen maar rode puntjes, toen ik de foto's aan mijn vrouw wilde laten zien.
@alex:
Overigens staan alle aanwezige moderatoren duidelijk op andere foto's afgebeeld, dus privacy lijkt me niet de reden.
@Fredjuh:
Soms herkennen mensen op foto's niet het beeld dat zij van zichzelf hebben (ik incluis) en dat vinden ze dan vervelend, terwijl de foto voor anderen een prettig beeld van de persoon oplevert. Ik heb er in ieder geval op gelet (ook bij de opname!), dat de beelden naar mijn mening geen afbreuk aan de personen doen.
Hetzelfde heb je bij stemopnamen, maar daar spelen nog andere factoren een rol.
[edit]
Dank je KIF, doe maar op slot.
[/edit]
Lucky Luke
Eluke.nl | handgetypt | I'm a poor, lonesome cowboy, with a long, long way to go.
Fredjuhh
"Ben nog een N00B, maar dat is al aan het veranderen ;)
Hallo hey, ik post met 3 dikke knipogen hoor
En ja, ik ga dat foto toestel ook uit de weg als het even kan... Maar toch voelt iemand zich blijkbaar aangesproken