Dit is één van die problemen die zichzelf oplossen. Ik gebruik tegenwoordig een Windows Phone toestel, en in tegenstelling tot hun desktop produkten, is MSFT erin geslaagd om een snel, efficiënt en crashvrij produkt te baren.
De browser op dit toestel rendert ongeveer alles foutloos en snel; sites zoals CO zijn al zeker geen probleem.
Sites zoals Wikipedia, die je proberen een dienst te bewijzen door je een mobiele site aan te bieden, maken het juist moeilijker want dan moet ik op go to full site klikken...
Volgende week heeft iedereen een toestel me een behoorlijke browser en dan is die discussie niet meer aan de orde.
En Sine: Ik begrijp je positie wel, maar ik denk dat je net als ik van mening gaat veranderen. Ik blijk uiteindelijk misschien 25% van mijn internet browsing vanop dit toestel te doen. Net zoals nu, in bed. Ik heb trouwens net een boek uit (the singularity is mear van Ray Kurzweil), van kaft tot kaft op mijn mobiel gelezen. Ik lees een paar regeltjes in de rij in de cafetaria, een hpofdstuk op de trein of in het vliegtuig, een bladzijde of twee in bed als het zandmannetje weer even zijn SLA niet naleeft.