Mp3 speler aansluiten op Graetz Baroness 610 Radio

Ik wil mijn mp3 speler aansluiten op een Graetz Baroness 610 Radio
Weet iemand hoe dit moet?
Alvast bedankt

Geen AUX ingang op het ding?
Zoek naar 2 tulpjes ofzo.

Dat is een oude buizenradio. Draaitafel of bandrecorder aansluiting gebruiken.
Anders even een goed scherpe foto van de achterzijde posten.

Aansluiten op de draaitafel ingang. Midden achterop.
Let op, dit is mono!
De twee L en R signaaldraden van de MP3 speler met twee 1k weerstandjes samenvoegen.

Dankjewel ga het proberen

Ik wil het kabeltje van een paar oortjes gebruiken maar welke draden moet ik gebruikt de blauw, de beige of de rode. En Er zit doorzichtige draadjes omheen. Hoe krijg ik die eraf zonder dat de andere breken.

[Bericht gewijzigd door Henry S. op (81%)]

Beige bij elkaar dit is massa rood en blauw via de weerstandjes bij elkaar verder gewoon solderen het doorzichtige draadje brand/smelt er vanzelf af..

Het grote genieten kan beginnen: MP3 beluisteren in MONO en met RIAA-correctie :+ ...

Die ouwe dingen hebben geen riaa correctie ;)
Het zijn doodgewone lijningangen. De correctie vond plaats door het keramische of kristalelement dat geen rechte frequentierespons heeft zoals moderne MD elementen.

Ik hoor alleen maar gekraak en ruis.
Ik heb aan het blauwe draadje een 1 k weerstand gedaan en aan de rode en met de beige heb ik niks gedaan.
Waarom is het niet goed gegaan?

Omdat je ook een retourleiding voor je stroom nodig hebt...
Beige is massa. Die moet op de aansluiting met het aardetekentje.
Rood en blauw moeten ieder aan een weerstandje. De losse kanten van de weerstanden moeten met elkaar verbonden worden, en met de ingang.

Werkt de radio voor de rest wel goed? Het is mogelijk dat er wima of ero condensatoren in zitten die voor problemen kunnen zorgen.

[Bericht gewijzigd door Ledlover op (20%)]

Voor de rest doet hij het goed