TinyPic verbieden?

Dit topic is gesloten

Geachte moderators, forum leden en forum admins and what not.

Ik zie de laatste tijd een toenemend gebruik in de website tinypic.com om plaatjes te hosten.

Tot mijn grote ergenis is deze dienst zeer traag, ik wacht nu al ruim 1 minuut op een paar plaatjes van bepaalde mensen.

Hierdoor worden topics simpelweg onleesbaar gezien geen enkel plaatje (van tinypic.com) laad.

Is het mogelijk om een check oid in te bouwen dat mensen geen tinypic.com gebruiken? Of desnoods een dikke rood gedrukte regel boven hier 'post a new reply/topic' gedeelte?

bijv: http://www.circuitsonline.net/forum/view/96694/15
Staan 5pics te wachten/pending (ze timen ook niet out oid) Als je maar lang genoeg wacht, komen ze vanzelf, maar ik wacht nu al ruim 5minuten en nog steeds is er maar 1tje geladen.

Ik ben programmeur! geen electronicus! http://www.daantimmer.nl/ Er is een ontwerp! nu nog inhoud :-)

Ehh, ligt het niet gewoon aan jou? Hier verschijnen ze meteen.

Arco

Special Member

Arco - "Simplicity is a prerequisite for reliability" - hard-, firm-, en software ontwikkeling: www.arcovox.com

Bij mij staan ze er ook binnen een paar seconden.

Dat zou dan de eerste site zijn waar ik dergelijke problemen mee heb.

Het is ook alleen maar tinypic, verder met geen enkele andere (image) hosting sites problemen.

Ik gebruik standaard Google Chrome, versies 15 (development channel) 1 v.d. 6 plaatjes

Onder IE9 heb ik exact hetzelfde probleem 1 v.d. 6 plaatjes,
Onder firefox doen 4 v.d. 6 plaatjes

[Bericht gewijzigd door Daan Timmer op maandag 12 september 2011 12:04:17 (37%)

Ik ben programmeur! geen electronicus! http://www.daantimmer.nl/ Er is een ontwerp! nu nog inhoud :-)
GJ_

Moderator

Hier staan ze ook meteen op mn scherm. (Ubuntu/ff, Debian/FF en ZenWalk/Mozilla)

maartenbakker

Golden Member

Kan wellicht een virusscannerprobleem zijn? Die steken weer de kop op de laatste tijd lijkt wel.