Behringer VMX1000 USB, wie kent deze chip

In mijn mengpaneel ben ik op zoek naar de 0dB lijn van mijn microfoon versterkers. Ik vermoed dat het in deze opamp zit. Wie kent deze opamp? Foto is 1.1MB, krijg hem niet kleiner. Klikken hoeft niet de opdruk is; 074C eZX0843

Groet Marcel

ST microelectronics ->TL074CD

tjemig jullie zijn snel!!! bedankt, kan ik direct verder mee. Geweldig!!

groet Marcel

helaas, ze zijn vergeten er een downloadlink bij te zetten. Wel bedankt in elk geval..

groet Marcel

Weet je het zeker? De link komt rechtsonderin, het lijkt een beetje op zo'n spamlink. Er staat processing en daarna kun je up get manual klikken.

Ik meen me te herinneren dat ik die links ook nooit zag op een andere PC waar ik AdBlock Plus op draaide. Misschien is dat het probleem.

Ik heb geen adblock plus, de scriptblokker staat al het Javascript toe, en ook bij mij verschijnt er geen downloadlink: het was me duidelijk waar hij zou moeten ontstaan, maar er gebeurt helaas niets.

Verrek, hij laat hem bij mij ook niet zien. Althans, niet in Firefox maar WEL in Internet Explorer.

In firefox staat er "This file is downloadable free of charge from the site... processing", en geen
Get Manual
Not logged in
Only 2 downloads
allowed a day!

Niet dat dat nog heel spannend is, met zekerheid een TL074

Ja, maar we hebben het hier over de manual van dat mengpaneel, niet alleen over de opamp. Voor TS kan dat toch best handig zijn?

Op 4 december 2011 12:35:54 schreef ph1mrf:
In mijn mengpaneel ben ik op zoek naar de 0dB lijn van mijn microfoon versterkers. Ik vermoed dat het in deze opamp zit.

OOk Mozilla helpt me niet verder. Er is volgens mij geen downloadlink. Heb het schema nu bij iemand via e-bay besteld. Ach voor $2,95 mag iemand daar rijk van worden.... :-)

Groeten,

Marcel

als je er vaker bent geweest in een korte tijd wil het langer duren eer de link komt... denk aan de wachttijd die je soms ook hebt voor je kunt downloaden zonder een account bij een schemasite.

Ah, ik had je hem ook wel willen mailen maar 3 dollar is natuurlijk geen grote investering.. Succes!