Heeft iemmand een schakeling van een telefoon bezet indicator maar dan voor ISDN?

Ehrm... een telefoonbezet indicator voor ISDN.. is dat nodig dan?

1. Als je een omzetter (quatrovox enz) gebruikt dan kun je
aan de analoge kant gewoon de standaard 'oude' telefoonbezet indicators gebruiken. Ik vraag me alleen af waarom je dat wilt want iedere telefoon zit (als het goed is) op een aparte poort, dus heb je geen problemen met 'bezet zijn'.

2. Telefoonapparaten met een digitale ISDN poort selecteren bij het opbellen automatisch een vrije poort geloof ik. Dus dan heeft een bezetindicator ook niet echt nut.

Tenzij je iets anders bedoelt, laat het dan ff weten ;)

Groet,
Laurens.

het gaat er eigenlijk om dat ik op een een of andere manier te weten kan komen of er geinternet wordt

Op de een of andere manier

de andere manier is heel simpel, bel met je ene toestel je eigen nummer, als de tweede lijn vrij is hoor je de bel overgaan, krijg je de ingesprektoon, dan zijn ze dus stiekum boven aan het internetten, of gewoon aan het bellen

kosten nada noppes

DAT is een handige oplossing.
Bedankt!

Of als je computer nog met een telefoon modem internet kan je op de modem lijn een bezetindicator zetten :)

[Bericht gewijzigd door MADdie op ]

Stefan: bij deze een ernstige waarschuwing om niet telkens oude topics omhoog te kicken met onzinnige replies.
Het lijkt erop dat je ze uitzoekt.