Kunnen jullie misschien op jullie site een pagina maken waar een lijst komt te staan met allerlei elektriciteitbedrijven waar je dingen kan kopen?
Zodat mensen niet meer die vraag stellen van 'waar kan ik dingen kopen'. Gewoon een lijst met adressen van bedrijven in steden bijv. Leiden, A'dam, R'dam enz. Dit helpt ook gelijk bezoekers trekken, mensen die de naam intypen, bijv. Conrad komen zo ook op deze site!

Wat vind u daarvan?

Trouwens, ik heb ook een elektriciteits site, hebben jullie banners of reclame voor op site's? Ik vind namelijk dat dit een echte aanrader is!

Banners willen we dus niet op onze site hebben. het maakt de site traag en onoverzichtelijk.

Wat betreft die bedrijven, er staan er al diverse in de sectie "links"....

en aparte pagina zou gratis reclame zijn voor die bedrijven...

lees de vraag eens goed hij VRAAGT of CO banners heeft voor op zijn site zodat mensen VAN zijn site NAAR CO kunnen gaan

edit:

misschien is het een id de links pagina iets op te delen met een top10 ofzo

[Bericht gewijzigd door Anoniem op ]

Nee... ik bedoel dat ik een banner wil op mijn site.
Hebben jullie die?
Anders maak ik een tekstlink

ik denk als je vraag om toestemming om de CIrcuits Online text boven aan de deze site wel kan gebruiken je kopieer dan het plaatje en zet er een link achter zodat als mensen het plaatje zien met daarop in het groot Circuits Online en dan op het plaatje klikken naar CO toe gaan

De meeste links op andere sites die ik gezien heb was het logo/plaatje overgenomen met een link.
Dus zoals Startours voorstelde. Hebben we ook geen probleem mee.

doe ik!

(eigenlijk jammer dat jullie niet een 'echte' banner hebben.
Maar de link komt er zeker!

Op 5 oktober 2004 18:30:46 schreef STARTOURS G24T:
lees de vraag eens goed hij VRAAGT of CO banners heeft voor op zijn site zodat mensen VAN zijn site NAAR CO kunnen gaan

edit:

misschien is het een id de links pagina iets op te delen met een top10 ofzo

nou nou nou nou nou

bedankt voor het melden.

sorry dat ik ook een leesfout maak :(

maar ff ontopic: tuurlijk mag je die gebruiken ;)