Hallo
Ik heb pas geleden Window 8.1 gekocht maar nu krijg ik steeds de melding van Driver Toolkit 20x drijvers downloaden. De vraag is moet dit of is dit alleen maar een aanbeveling . Graag een reactie
Gr Bert

Meestal krijg je dit soort meldingen na installatie van bepaalde programma's en/of bezoek aan internet site's.
Vaak is het reklame (of erger). Of het onschuldig is en of je het wel of niet nodig hebt hangt af van wat je allemaal hebt geinstalleerd; dat weten we immers niet...

Offtopic: 0 links met electronica? Misschien iets voor tweakers.net, niet verbazen als hier een slotje op komt binnenkort

Verder over je vraag: het klinkt als rommel die je met een download meegenomen hebt, de laatste tijd nog freeware (programma's) gedownload?

Driver Toolkit is een program wat in Window 8.1 megeleverd word al meteen bij het openen kreeg ik de melding dat er niewe drijvers beschikbaar waren voor diverse toepassingen ik had alleen de printer geinstalleerd

Het programma driver toolkit is downloadbaar en heeft zover ik weet totaal niks met windows te maken, word verder op veel sites als virus aangeduid

Verder komt het vaak mee als met freeware, evenals veel toolbars