Site heel traag

Ik heb al dagen dat CO heel langzaam is met reageren.
Ik weet dat CO er niets aan kan doen want een trace geeft aan dat er een hop soms wel maar meest niet reageert.
Zoals je kunt zien op het screenshot reageert de 2e hop soms niet, terwijl de timeout op 35 sec! staat.
Wat nu?
https://www.uploadarchief.net/files/download/tracert.png

mel

Golden Member

Is me idd ook opgevallen, dan staat hij opnieuw te verbinden.

u=ir betekent niet :U bent ingenieur..

@Djenn: Men kan ook direct uploaden, onderaan of in het bericht.
( Men gaat toch niet van Emmen naar Groningen via Zwolle.)
Gaat veel makkelijker.
MVG Gerard.;)

soms zoekt men te diep in het EENVOUDIGE.
Sine

Moderator

Als het aan die tweede hop ligt dan kunnen wij er ook niet veel mee.

kpn-as1136.kpn-rt-dc2.nl-ix.net blame kpn :P

Ik had de hoop dat als CO bij het hosting bedrijft de klacht neer zou leggen dat ze slecht bereikbaar waren dat die er verder mee zouden kunnen gaan.

geen last van hier, kan een provider gebonden probleem zijn. specifiek upload problemen lijkt me dan, al eens speedtest gedaan, wil de upload wel?

waar rook was, werkt nu iets niet meer

Dat is allemaal prima, alle sites werken perfect alleen Co wil niet, al drie dagen lang.

eSe

Honourable Member

Hier, Antwerpen met Proximus als provider, geen probleem.

Groetjes,
eSe

CChheecckk yyoouurr dduupplleexx sswwiittcchh..

smartphone op wifi en proberen op de co site, doet die het ook, provider probleem, zo niet computer probleem..

waar rook was, werkt nu iets niet meer

Dat is waardeloos, foon doet het wel goed met wifi.....

en foon op wifi hotspot zetten en dan pc via foon laten lopen?

waar rook was, werkt nu iets niet meer

Dat zal waarschijnlijk wel werken maar neemt de oorzak niet weg, tevens zal het trage zijn dan mijn 100/100 verbinding.

Het is opgelost!
Op de een of andere manier stond mijn internet verbinding op een proxy ingesteld, waarom weet ik niet.
Nu werkt het weer als een speer.
Sorry voor de klacht.

Frederick E. Terman

Honourable Member

Hoezo sorry.. ik vind het wel een grappig geval, bovendien een goede tip wat mij betreft.

Keramisch, kalibratie, parasitair: woordenlijst.org

Wat ik dan weer interessant vind is: heb je dat ooit zelf gedaan omdat het toen een goed idee leek, of heeft een programma dat "voor jou" gedaan om z'n eigen belangen te waarborgen?

four NANDS do make a NOR . Kijk ook eens in onze shop: http://www.bitwizard.nl/shop/

Ik neem aan dat het een programma is geweest aangezien ik nooit een proxy instel en zeker niet nodig heb.
Het is in ieder geval zaak om het goed in de gaten te houden.

maartenbakker

Golden Member

Niet zozeer in de gaten houden, als wel je computer heel goed scannen op malware!

www.elba-elektro.nl | "The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."