robot stofzuiger

Wie kan mij helpen aan een schema van een adapter van een robot stofzuiger het is een rumba 600 serie, er zijn meerdere smd weerstanden verbrand en dus onleesbaar welke het zijn. alvast bedankt

bladerunner

Ik denk dat er wel meer stuk is als die weerstanden, die roken niet zomaar op. Service manual van die voeding gaat moeilijk worden. Enigste die er zijn van de stofzuiger en onderdelen. Deb voeding is een los koopdeel.

Ja er is meer stuk maar dat kan ik wel vervangen, dat een schema niet makkelijk te krijgen is dat dacht ik al wel, maar ik heb hier al eerder succes gehad met een moeilijk te krijgen schema van een sparta lader dus doe ik nog maar een poging.

bladerunner

exact model?
Mercedes C serie kunnen er 700 verschillende zijn

[Bericht gewijzigd door Multivibbbbrator op donderdag 13 juni 2019 00:34:20 (68%)

Anoniem

Naar alle waarschijnlijkheid is het de Isense weerstand
Hier met 6 parallel weerstandjes
Zelf schema optekenen van hotside en reverse engineering met hulp van datasheet controller?

Het zijn inderdaad 6 parallel weerstandjes die naar een weerstandje van 470 ohm lopen en naar een van 1k die zijn beide ook stuk daarna gaat het naar een ic 1207A PNWT die heeft aan 6 van de acht pennen sluiting, dit is een hopeloze zaak het heeft geen zin om nog verder te kijken. Maar toch Bedankt voor alle info. Met vriendelijke groet appie

bladerunner

Ja het IC is een bekende, Een VIPER NCP1207A.
Die gaan nogal eens kapot en nemen dan ook andere componenten mee.
Wordt in tal van apparaten gebruikt, kan je herstellen maar zoals gezegd is er vast meer aan de hand. Je moet alles goed meten voor je het vervangt want anders heb je weer vuurwerk.

Beter om nieuwe voeding te kopen, die zijn niet zo duur.
Op Banggood of Ali zul je er wel eentje vinden. Wil je betere kwaliteit, dan ga je beter bij conrad.nl langs.

[Bericht gewijzigd door CrossFireX op donderdag 13 juni 2019 11:27:19 (23%)

A good housewife opens the fridge-door at zero cross point of AC cycle.

Ja een nieuwe kost 27,50 en is de beste oplossing denk ik. nogmaals dank voor de service. Met vriendelijke groet appie

bladerunner