Denon PMA 500v schakelaar phono versterker print defect

De witte meerkeuze schakelaar van de phono versterker print uit een Denon PMA-500v versterker is defect(zie foto).Heb contactspray geprobeerd en een ultasoonbad met IPA maar geen resultaat.Waarschijnlijk is er inwendig wat afgebroken.Nieuwe zijn niet meer te krijgen. Wie weet een oplossing of kan mij helpen aan een phono versterker print van een Denon PMA-500v?Een print uit een PMA-700v is ook goed.Wil de versterker weer in de originele staat brengen.Het nummer van de print is ETC9056-1 of ETC9053-1

Je kunt hem voorzichtig openmaken en kijken wat ermee is. Vaak alsnog hardnekkig vuil.

Wat is precies de klacht?

Ik maak ze open en dan schoonmaken met IPA of polijsten en een bronzen borstel op de Dremel.

Ik heb de schakelaar nog eens goed bekeken maar in 1 kant van het witte plastic huisje van de schakelaar zit een scheurtje waardoor waarschijnlijk de contactjes niet meer goed contact maken.

Het witte huis in de metalen behuizing schuift 4 contacten heen en weer, een scheurtje zou dit niet kunnen belemmeren. Maar ik kan het niet zien op de foto.

Wat je kan doe is wachten op een donor board, dat kan maar kan lang duren.

Stuur het printje naar me op en ik kan het misschien fixen.