test vingers voor schroefklemmen

Ik ben op zoek naar testvingers voor schroefklem terminals.
Ik heb een batch printen die ik moet testen en heb geen zin om steeds 16 schroefjes aan te draaien.

Er bestaan connectoren met een steek van 2,54mm die je in open schroefklem terminals kan klemmen. (ja voorwaarde is wel dat ze open zijn, maar dat zijn ze nieuw uit doos)

Ik heb helaas geen testpads voorzien, en een testfixture met ingun kroontjes pennen is nu even niet rendabel.

Weet eimand wat ik bedoel en waar ik die kan krijgen?

Shiptronic

Overleden

Wie de vraag stelt, zal met het antwoord moeten leren leven.

nee, het is een soort platte connector (met huisje) met steker contacten die lijken op bananen stekkers

fred101

Golden Member

Zelf maken, ik doe dat heel veel. Bv kabel hulzen insteken en dan op een stuk PCB lijmen. Of ik soldeer header pinnen op gaatjes print etc. Ik probeer dat modulair te doen en bewaar ze. Dat modulair is dat ik aan de andere kant naar iets ga wat altijd het zelfde is zodat ik met 1 kabel al die hulpstukken kan gebruiken. (Ik heb meerdere kabel typen. Bv naar banaan. Naar LA etc

www.pa4tim.nl, www.schneiderelectronicsrepair.nl, Reparatie van meet- en calibratie apparatuur, ook maritieme en industriele PCBs
fatbeard

Honourable Member

Ik zat met hetzelfde probleem, zie dit topic.

Een goed begin is geen excuus voor half werk; goed gereedschap trouwens ook niet. Niets is ooit onmogelijk voor hen die het niet hoeven te doen.

%^&%&^, is dat al weer meer dan drie jaar geleden zeg!

four NANDS do make a NOR . Kijk ook eens in onze shop: http://www.bitwizard.nl/shop/
fatbeard

Honourable Member

Maar ze werken nog steeds voortreffelijk!

Een goed begin is geen excuus voor half werk; goed gereedschap trouwens ook niet. Niets is ooit onmogelijk voor hen die het niet hoeven te doen.

Ik ga toch even kijken of ik snel een mini test fixture met wat ingun pennen kan fabrieken.