Behringer 1204usb op pc

Hoi iedereen , ik heb een paar jaar geleden met mijn mengpaneel van
Behringer de 1204 met usb , muziek opgenomen van een tapedeck naar de computer via het usb mengpaneel ,met audacitty ,maar ik krijg het niet meer vooe elkaar, weet iemand hoe dat het ook alweer moet????

Ik wil dus geluiden die op het mengpaneel gezet worden mbv een cd speler ,insturen via de usb naar de pc om daar vervolgens weer op te nemen en te digitaliseren .

Ik kan wel geluid horen van de pc via het mengpaneel ,maar andersom dus niet.

kijk eens in het configuratiescherm, zie je daar de behringer ook als microfoon?

als het goed is kun je in audacity een ingang selecteren, welke opties heb je?

zit er een master volume? staat die dicht?

GMT+1

Ik zie in config scherm .
Hardware en geluiden
Geluid
Audio aparaten beheeren
Opnemen

Dan staat er wel tussen ,microfoon usb audio codec met een groen vinkje

Het is met behulp van jou toch weer gelukt ik kan nu weer opnemen , maar ik wil ook met brakaway iets gaan doen ,weet jij mischien ook hoe dat gaat met instellen , het programma wert goed en vroeger deet ik mijn mengpaneel uitgang analoog naar de geluitskaard ingang , dan naar brakaway en dan weer geluid uit van geluidskaard naar de zender ,maar nu hen ik dus een usb mengpaneel en hoe zit het dan ?? Ik snap dit niet ?????

Ik wil dus eigenlijk het geluid dat in het mengpaneel stop via de computer door brakaway gaat en dan weer naar de zender maar ik snap niet hoe dat moet moet het geluid dan toch weer uit de geluitskaard van de pc komen .of toch uit het mengpaneel usb.??????