Effe vraagje om te kijken of het aan mijn computer ligt of niet. Regelmatig krijg ik de foutmelding "IEXPLORE.exe has generated errors and will be closed by Windows. You will need to restart the program. An error log is being created".
Dit gebeurt ALLEEN als ik op DIT forum rondhang.
Ik ben behoorlijk flexibel, dus echt erg vind ik het niet, maar ik vraag me af of dit probleem bekend is.
Mijn machine draait op WIN2000, WindowsExplorer versie 5.
Martijn Berntsen
pe4mb
ik heb er persoonlijk geen last van (Win XP Pro), maar het is mischien een idee om hem te upgraden/updaten/herinstalleren.
Bastiaan
Bachelor of Engineering -- Microcontrollers AVR, PIC (asm, C), PC applicaties (C, C++), Webpages (HTML, CSS, PHP, SQL), Rail-infra engineer
Ik heb hier nooit last van gehad of gehoord van anderen. Ik raad je aan om IE versie 6 te downloaden en te gebruiken, misschien helpt dat.
Jeroen
Moderator
Ik heb wel vaker van dit soort problemen gehoord met IE 5 onder Windows 2000.
Inderdaad upgraden of geen IE gebruiken
.
Bastiaan
Bachelor of Engineering -- Microcontrollers AVR, PIC (asm, C), PC applicaties (C, C++), Webpages (HTML, CSS, PHP, SQL), Rail-infra engineer
Vroeger had ik die problemen zowat op elke site waar ik kwam.
[Bericht gewijzigd door Bastiaan op ]
Op 17 december 2002 15:40:03 schreef DIY:
Mijn machine draait op WIN2000, WindowsExplorer versie 5.
Ik draai zelf ook met IE5 @ W2k, en had hetzelfde soort problemen.
Nalang zoeken, kwam ik er achter dat het McAfee was die dwars zat.
Draai nu NAV en heb geen problemen meer.
Please, blijf bij W2k en ga geen XP draaien.
Op me werk wordt ik "gedwongen" om met XP te werken.
Collega's laten het raam nu maar open staan, wat is dat een
pakket.
Thanx voor alle informatie, laat ik versie 6 er maar eens overheen installeren. WIN2000 bevalt inderdaad erg goed en dat wilde ik dus ook zo laten. Maar ja, het blijft microsoft...
Erik
In order to succeed you must fail, so that you know what not to do the next time.
ik draai op windhoos 2000 (advanced server)
had eerst ook soms probs heb eventjes geupdate naar iexpl 6.0
nu geen problemen meer
DJefke
Make it idiot-proof, and someone will make a better idiot.
Op 17 december 2002 15:40:03 schreef DIY:
Dit gebeurt ALLEEN als ik op DIT forum rondhang.
Ik ben behoorlijk flexibel, dus echt erg vind ik het niet, maar ik vraag me af of dit probleem bekend is.Mijn machine draait op WIN2000, WindowsExplorer versie 5.
Dit probleem is algemeen bekend en doet zich voor op alle sites. Niks van aantrekken, dat is gewoon een gevolg van het gebruik van m$-rommel. Schakel over op MacOS X, GNU/Linux, UNIX, *BSD, BeOS, QNX, ... en al uw zorgen zijn voorbij 
Euh, ik denk toch dat er iets scheelt met de site: Rechts boven heb je de links naar nieuwe topics: oproep aan de belgen geeft serverfout, idem voor deze topic. De ene keer werkt hij wel, dan weer niet.
Is idd enkel deze site (misschien kan server niet "volgen"? Leer hem dan autorijden, is sneller dan met de fiets 
edit:
http://www.circuitsonline.net/forum/view.php?id=2783&page=last
Kan de server niet vinden of DNS-fout
Internet Explorer
Erik
In order to succeed you must fail, so that you know what not to do the next time.
maar deze doet het wel
http://www.circuitsonline.net/forum/view.php?id=2774
dit komt gewoon omdat je een foute link heb niet omdat er een fout in de site zit
Tommyboy
Zo goed als het vroeger was, is het nooit geweest.
Ik heb ook regelmatig een melding "kan de server niet vinden" als ik een topic wil openen. Pas als ik een paar keer op vorige en weer op het topic heb geklikt doet hij het weer.
Bastiaan
Ik denk dat dat weer komt door de hoster. Ik heb de laatste tijd ook soms dat ik de site niet tevoorschijn krijg vanwege dat me IE niks vind.