donatie

mel

Golden Member

ik heb vandaag weer gedoneerd, ik ben dik tevreden ,en gelukkig met dit forum, Ik wi iedereen bedanken voor dit forum, dat het nog lang mag bestaan. :P
(dat mag ook wel eens gezegd worden) :)

u=ir betekent niet :U bent ingenieur..
pa3gws

Golden Member

Daar sluit ik mij volledig bij aan. ;)

Ik ben gestopt met roken nu mijn schakelingen nog.
Western civilization? That would be a good idea! (HR '89-'12)
Lambiek

Special Member

Ik ben ook zeer te spreken over het forum en hoop dan ook dat het nog lang bestaat. :)

Als je haar maar goed zit, GROETEN LAMBIEK.
EgbertG

Golden Member

Kan niet anders dan instemmen met deze stelling!

Ja, het is voor mij iets geworden wat ik dagelijks bezoek.

Een platform waarin iedereen elkaar ook echt helpt, is tegenwoordig zeldzaam. En dat zonder een hoop reclame.

En ook een gezellig platform waar je gewoon aan het kletsen ben over van alles. Met wel de best nuchtere inslag van de technici. Heerlijk.

Echt hulde voor degenen die dit in de lucht houden!

Ik ben beroepslurker in deze :)
Post niet veel, maar lees veel, ben wel een paar keer per dag hier te vinden.
Voor mij is dit forum tevens een baken van rust op het intersnert.

Dat kump er noe van....
maartenbakker

Golden Member

www.elba-elektro.nl | "The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."
Frederick E. Terman

Honourable Member

Vinnik ook. Én het staat natuurlijk wel mooi. :)

CO is heel leerzaam voor mij. Elektronica wist ik al wel wat van, maar wat ik nu van 'sterkstroom' weet is óf rechtstreeks van CO (wel na even filteren!), óf door het op te zoeken nadat ik op CO las dat 't überhaupt bestond.

Keramisch, kalibratie, parasitair: woordenlijst.org
mvdk

Golden Member

Is het misschien mogelijk, vraag ik met een klein stemmetje, om bij een revisie/update van de webwerf een modificatie te maken in het gebruikersgedeelte? Daar waar je je profiel of andere accountgegevens kan bekijken,aanpassen. Om daar een vakje te maken: betaald tot?
Een andere website die ik ondersteun, haalt maandelijks een bedragje af. Ik verwacht dat automatische incasso kosten met zich meebrengt, en dat de directie hier daar niet veel trek in heeft.
Maar nu moet ik gaan terugzoeken, van oh ja, waar zittie?

bprosman

Golden Member

Op 24 november 2021 15:19:39 schreef mvdk:
Is het misschien mogelijk, vraag ik met een klein stemmetje, om bij een revisie/update van de webwerf een modificatie te maken in het gebruikersgedeelte? Daar waar je je profiel of andere accountgegevens kan bekijken,aanpassen. Om daar een vakje te maken: betaald tot?
Een andere website die ik ondersteun, haalt maandelijks een bedragje af. Ik verwacht dat automatische incasso kosten met zich meebrengt, en dat de directie hier daar niet veel trek in heeft.
Maar nu moet ik gaan terugzoeken, van oh ja, waar zittie?

Ik krijg een herinnering (via mail) dat mijn donatie verloopt.

De jongere generatie loopt veel te vaak zijn PIC achterna.
mvdk

Golden Member

Oh, gelukkig. Dat wist ik niet.
Afwachten dan maar, en m'n mail (iets vaker) checken.

Frederick E. Terman

Honourable Member

Oh, maar die mail komt ruim op tijd hoor; zelfs als je maar eenmaal per week zou checken ben je nog op tijd.
En, ook handig: ook al betaal je (te) vroeg, dat hindert niet: de nieuwe periode gaat pas in als de vorige is afgelopen.

Keramisch, kalibratie, parasitair: woordenlijst.org
buckfast_beekeeper

Golden Member

Op 24 november 2021 16:58:44 schreef mvdk:
Oh, gelukkig. Dat wist ik niet.
Afwachten dan maar, en m'n mail (iets vaker) checken.

Geen paniek. 3 weken op voorhand krijg je mail. Bij mij is dat steeds op 27/1 een melding dat de donatie verloopt op 17/2.

Uiteraard ook een dank aan alle mods en de webmaster voor de mogelijkheden die worden gegeven.

[Bericht gewijzigd door buckfast_beekeeper op woensdag 24 november 2021 17:09:55 (14%)

Van Lambiek wordt goede geuze gemaakt.
fripster

Golden Member

Toch maar eens gedoneerd... zit hier al zo lang ;-)

Eens een wirehead,altijd een wirehead.... gopher://fripster.ydns.eu
RAAF12

Golden Member

Op 24 november 2021 16:58:44 schreef mvdk:
Oh, gelukkig. Dat wist ik niet.
Afwachten dan maar, en m'n mail (iets vaker) checken.

Je ziet ook de member tekst verdwijnen als je niet verlengd....

pa3gws

Golden Member

Op 24 november 2021 17:12:16 schreef fripster:
Toch maar eens gedoneerd... zit hier al zo lang ;-)

That's the spirit. ;-)

Ik ben gestopt met roken nu mijn schakelingen nog.
PE9SMS

Special Member

Heel erg eens met mel! :)
Dank aan een ieder die CO mogelijk maakt: Webmasters, Mods èn de gebruikers die zoveel interessante informatie delen! Ook heb ik het idee dat de Mods in de loop van de jaren iets milder zijn geworden ten aanzien van het plaatsen van slotjes. Tegenwoordig blijven computervragen en andere half off-forum vragen vaak wat langer (of zelfs helemaal) open (of vergis ik me?). Dat vind ik persoonlijk erg fijn in elk geval!

This signature is intentionally left blank.
Semtexx

Golden Member

Ook mee eens, daarom weer gedoneerd.
@Mods: dat staat alleen nog niet onder mijn Nick ;)

bprosman

Golden Member

Op 29 november 2021 14:49:24 schreef Semtexx:
Ook mee eens, daarom weer gedoneerd.
@Mods: dat staat alleen nog niet onder mijn Nick ;)

Als je het zo overmaakt is het een handmatige actie van één van de mods. Paypal is geautomatiseerd als ik het destijds goed begrepen heb.

De jongere generatie loopt veel te vaak zijn PIC achterna.
big_fat_mama

Zie Paulinha_B

Tegenwoordig blijven computervragen en andere half off-forum vragen vaak wat langer (of zelfs helemaal) open (of vergis ik me?).

Dat had ik me ook al bedacht, en ook ik ben er erg blij mee.
Verder - met alle respect voor de moderatoren! - toch een bijzondere pluim voor Jeroen die, voorzover ik begrijp, er alleen voor staat als webmaster - en alleen klussen is nooit aangenaam, zeker niet als het vrijwillig gebeurt.

hoe beter de vraag geschreven, zoveel te meer kans op goed antwoord
bprosman

Golden Member

Tegenwoordig blijven computervragen en andere half off-forum vragen vaak wat langer (of zelfs helemaal) open (of vergis ik me?). Dat vind ik persoonlijk erg fijn in elk geval!

Ach , de mod's worden ook een dagje ouder (lees trager).
<Duikt weg en gaat weer aan het werk> :+

De jongere generatie loopt veel te vaak zijn PIC achterna.
Arco

Special Member

Kan ook door de 'Coronamoeheid' komen... ;)
(na 2 jaar heeft iedereen er wel schoon genoeg van en wordt vaak wat moedeloos...)

Arco - "Simplicity is a prerequisite for reliability" - hard-, firm-, en software ontwikkeling: www.arcovox.com
eSe

Honourable Member

Oops, CO heeft mij een maand geleden een bericht gestuurd dat ik mijn status als geweldig, goede, brave, vriendelijke co'er zal verliezen op 21/01/22. Dit bericht was uit mijn hoofd gevallen en zag het net terug in mijn mailbox.

Vandaag dus mijn donatie gedaan, maar 't zal wel een paar dagen duren voor ik weer in de koffiekamer kan :-)

Groetjes,
eSe

CChheecckk yyoouurr dduupplleexx sswwiittcchh..