Schema

Nadat ik met special agent aan het chatten was vroegen wij ons af welk programma jullie(circuitsonline) gebruiken om schema's te maken of is dit een geheim? het ziet er namelijk zeer professioneel uit naar onze mening.

is het bij nader inzien dat splan programma?

In order to succeed you must fail, so that you know what not to do the next time.
Jeroen

Moderator

[verplaatst naar Site feedback]

Ja, we hebben sPlan gebruikt voor al onze schema's. De nieuwste zijn in sPlan 4.0, de oudere in 3.0.

ik heb hier een heleboel schema's liggen als jullie willen kan ik wel een paar maken en oversturen

In order to succeed you must fail, so that you know what not to do the next time.
Diamon

Golden Member

Hoi Erik

Ik ben altijd geintresseerd in schema's
Dus als je ook zo vriendelijk naar mij toe kan zijn, en mij een boekweitmeeltje kunt sturen graag.

als ik ze naar deze site opstuur heeft iedereen er wat aan hé! dus als ik ze opstuur en ze willen het eventueel er niet ophebben dan kunnen we het altijd nog doen heb je trouwens ook voorkeur voor bepaalde schema's?

In order to succeed you must fail, so that you know what not to do the next time.

Programma

Hallo iedereen,

de schema's op de site zijn inderdaad zeer deftig opgesteld, ik zoek al een eindje een programma om elektronische schema's te maken.

Weet er soms iemand waar je dat programma sPlan kunt downloaden, of eventueel een ander programma die eenvoudig en snel werkt

vriendelijke groet

Stijn

misschien bij downloads op deze site??? :-)

In order to succeed you must fail, so that you know what not to do the next time.
Hugo Welther

Moderator

Versie op deze site is een demo versie.

Zie ook www.abacom-online.de

De volledige versie kost ca. €35,00 en is daar online te bestellen. Wordt dan keurig opgestuurd met een rekening er bij die je via je bank of giro betaald. Hou wel rekening met transferkosten ca. €5,00

Het enige dat tussen jou en je doel staat is alles wat jij jezelf verteld dat je het niet kan.

Als je een schema hebt liggen, en denkt dat iemand er iets aan heb. Kan ik die dan naar een van de moderators sturen? of hoe kan ik die opsturen dat ze mischien on-online geplaatst worden? Want zo heb ik b.v. mijn eigen EQ ontworpen, distortion, wah filter en nog wat spul voor audio. Zou iemand daar echt nix aan hebben>?
Mzll :)

Kijk ook op de site waar ik MOD van ben :) www.schakelingenonline.nl Ik heb geen leven :( ik ben student www.horizoncollege.nl Help MIJ

Op di 02-04-2002 21:39:50 schreef Stefan:
Als je een schema hebt liggen, en denkt dat iemand er iets aan heb. Kan ik die dan naar een van de moderators sturen? of hoe kan ik die opsturen dat ze mischien on-online geplaatst worden? Want zo heb ik b.v. mijn eigen EQ ontworpen, distortion, wah filter en nog wat spul voor audio. Zou iemand daar echt nix aan hebben>?
Mzll :)

je kan het ook naar mij toesturen ik kan het ook doen

In order to succeed you must fail, so that you know what not to do the next time.