Radio Morningstar, hoe staat het er nu mee?

Wanneer ik op http://members.home.nl/radiomorningstar/index1.htm kijk, zie ik dat de site van Radio Morningstar sinds enkele jaren niet meer wordt bijgehouden. Weten jullie wellicht daar wat meer van?

Zorg dat je er bij komt, bij de Marine. Sympathisant van de Koninklijke Marine. Luistert graag naar militaire muziek.
TinusTech

Golden Member

Jack Donio is nu vooral actief op facebook. Probleem van fb. is dat het niet makkelijk doorzoekbaar is. Het heeft geen 'geheugen'.

Frederick E. Terman

Honourable Member

De grootste zelfbouw website ter wereld.

:)
Die goede man komt zeker zelf nooit op internet. ;)

Keramisch, kalibratie, parasitair: woordenlijst.org

Het onderstaande heb ik ontleent aan Jack Donio's Hobbycorner op Facebook

"
Op deze pagina komen de schema's foto's , video's en beschrijvingen van eenvoudige electronika projecten voor zelfbouw . het is de bedoeling dat dit de voortzetting wordt van mijn oude "Radio Morningstar" website : http://members.home.nl/radiomorningstar/
Deze wordt nu niet meer onderhouden , domweg omdat het publiceren op Facebook eenvoudiger is dan op de eigen website "

Op zijn pagina op facebook stond ook ergens dat hij zelf niet meer kon inloggen op zijn Website.

Dit even ter info

Zorg dat je er bij komt, bij de Marine. Sympathisant van de Koninklijke Marine. Luistert graag naar militaire muziek.
Jinny

Golden Member

Jack is toch inmiddels SK?
Of vergis ik me?

Nee, Jack is ergens 19/10/'17 overleden op 71 jarige leeftijd..

[Bericht gewijzigd door Jinny op woensdag 8 juni 2022 13:56:37 (43%)

Hoe doen vrouwen op TV dat toch? Wakker worden met prachtig glanzend haar en mooi gestifte lippen..... Wanneer ik wakker word heb ik een coupe 'Leeg geroofd vogelnest' en een incidenteel straaltje kwijl.. Gaat ook door voor 'Wilt wief' naar horen zeggen

Wie betaald dan eigenlijk de website als de beste man er zelf niet meer is...

Telefunken Sender Systeme Berlin
rob007

Yarr, Matey!

Wat ik destijds heb meegekregen heb is dat iemand de site over genomen gekopieerd of zo iets heeft?
Is het niet die: pa2e.nl
Ik weet het allemaal niet zeker!
misschien even vragen op AM Forum?
Ik vond het wel HEEL erg goed om zijn site in stand te houden!

VrGr Rob

[Bericht gewijzigd door rob007 op woensdag 8 juni 2022 16:09:48 (14%)

Als ik je erger, lees en schrijf hier dan niet?