Lieve moderators,

Mag ik eens vragen wat jullie eigenlijk zelf vinden van het modereren op dit forum? Wat gaat goed, wat kan beter?

Mvg Kilian

Wat verwacht je te bereiken met dit topic, en vooral met de topic titel "paardenlul"?

Denk je echt dat dit een goede opening is voor een constructieve discussie?

Ik citeer:

Nou nee, niet echt...

Toen ik het openingstopic las, vroeg ik mij af wat voor mantelbuis dat dan wel was. Werkelijk geen idee waarop jij kan bepalen waarom dat ik daar geen verstand van heb...

Bij mantelbuizen te alhier, gaat er qua gas helemaal niks anders mee in die pijp.

Leer die (dus niet 'dat') grotedikken eerst zijn naam eens goed te spellen, en zeur nu eens niet over het niet bestaande belang al die slechte en luie taalkreukelaars!

Elektrotechniek en elektronica zijn nu eenmaal exacte wetenschappen waarbij een juiste formulering van essentieel belang is.

Wordt volwassen, en leer eens zo goed mogelijk eenduidig en verzorgd te schrijven!

Beste kilian,ik ben geen moderator,dit ten eerste,maar interessant geneuzel over taalgebruik irriteert mij mateloos.Dat heeft toch immers niets met elektronica te maken? Het klinkt als geleuter van een corpsbal..

Dus,inderdaad ,ik noemde leeuw van recht een "paardenlul".

Of dat door de (mod) beugel kan is niet aan mij (ook niet aan jou btw)
om te beoordelen.
;-) mIm

(Wat een gezeik trouwens,die post is al meer dan een week oud)

Edit\ De eerste openingszin van LVR geeft al aan dat hij\zij werkelijk geen idee heeft ;-) Werkelijk geen idee waarop jij kan bepalen waarom dat ik daar geen verstand van heb...

Iemand die echt verstand van de materie heeft gaat niet gelijk in de verdediging maar gaat geduldig uitleggen waarom hij wel terzake kundig is.

De meeste technici houden ervan om het bij de juiste naam te noemen, en ook houden ze er wel eens van om op de man te spelen.(ik ook,trouwens) Dit wil niet zeggen dat ze er niets van weten.En beleefd blijven is ook geen schande.En de moderators hier doen voor zover ik weet heel goed werk.Als je deze site niet bevalt, kan je natuurlijk altijd wegblijven..

[Bericht gewijzigd door mel op (22%)]

Het storende van LvR vind ik het afkatten van mede gebruikers hij komt nog maar net kijken en weet niet wat voor vlees hij in de kuip heeft.
Hij zou zich wel een beetje anders kunnen opstellen en niet de alles wetende spelen. ;-)
Overigens om on topic te blijven de mod's doen wat mij betreft hun werk prima.

[Bericht gewijzigd door pa3gws op (15%)]

Een "paardenlul" is eigenaar van meerdere hengsten!
De nieuwe spelling met woorden deels enkelvoud en deels meervoud vindt ik taal verkrachting.
Een pannekoek of pankoek wordt gebakken in één pan.
Meerdere pannekoeken die worden gebakken in de zelfde pan zijn pannekoeken of pankoeken.
Pannenkoeken worden gebakken in meerdere pannen!

Om het even om wat voor soort leeuw het gaat: die noem je geen paardenlul, dat is behoorlijk stout.

We zijn maar met een paar moderators, en die hebben ook nog ander werk dan alleen CO dus er glipt wel eens een paardenlul door de mazen. Niks om nachtmerries van te krijgen. ;-)

EDIT,
bij nadere bestudering begrijp ik dat er vooral wat wrijving ontstaat door taalfouten en het verbeteren daarvan zonder inhoudelijk wat aan de desbetreffende topics toe te voegen.
Daar zal ik me dus de komende tijd wat meer op focussen.

[Bericht gewijzigd door GJ_ op (31%)]