Tangent Quattro MKII internet radio Reciva

Vorige week een internetradio gekocht. Als FM-radio werkt hij uitstekend, maar internet krijg ik hem niet op aangesloten. De DBS-verbinding kan niet opgezet worden omdat Reciva ermee gestopt is. Er schijnt een work-around te zijn, maar ik kom er niet uit. Heeft iemand er ervaring mee?

Dank voor de tip en de link. Ik heb het geprobeerd op alle mogelijke manieren, maar het is me niet gelukt.

Ik zou hem terug sturen, welke winkel verkoopt er nu een radio die een website nodig heeft die er al bijna 2 jaar niet meer is. Zeker voor zo'n duur ding.

is een ding van 2008, is er dat nog steeds? of heeft ts deze 2e hands gekocht..

jazeker kan ik hem terugsturen naar de vorige eigenaar. Die heeft hem waarschijnlijk alleen gebruikt als FM-radio, ik had niet verder gevraagd. Stom. En ik had gehoopt het "even" om te kunnen zetten naar internet. Met de eerder genoemde link leek het mogelijk alsnog een update te krijgen, maar ik kreeg het niet voor elkaar.
Na 2 dagen proberen heb ik het opgegeven, en heb ik hem voor hetzelfde bedrag verkocht aan iemand die vertrouwen heeft dat het hem wel lukt. En hij vond het geluid ook uitstekend, dus als FM-radio kan hij hem ook gebruiken.

Op 24 februari 2023 21:04:29 schreef Herms:
Vorige week een internetradio gekocht. Als FM-radio werkt hij uitstekend, maar internet krijg ik hem niet op aangesloten. De DBS-verbinding kan niet opgezet worden omdat Reciva ermee gestopt is. Er schijnt een work-around te zijn, maar ik kom er niet uit. Heeft iemand er ervaring mee?

Ik heb ook zo’n Tangent Quatro. Inderdaad n mooi apparaat, maar de website is uit de lucht.
Als iemand hem gratis wil hebben, kan hij hem bij mij ophalen in Nijmegen.

Als iemand hem gratis wil hebben, kan hij hem bij mij ophalen in Nijmegen.

Herstel: de persoon die mijn radio heeft overgenomen heeft hem wel weer aan de praat gekregen!