Storing code Gaggenau Freeinduction kookplaat

Beste Techneuten,
Ik ben in bezit van een inductie kookplaat van het merk Gaggenau CX480100, het betreft een fullsurface kookplaat waarbij hele oppervlakte gebruikt kan worden. De plaat geeft soms een storing wanneer je linkerkant wordt gebruikt. Kan iemand mij helpen wat deze storing inhoudt? Zodat ik gericht kan zoeken? Ik heb al eerder zoiets gerepareerd maar toen was de storing makkelijk te vinden.
Storing: [E11 ADB L]
Alvast bedankt

kun je de linker en rechter helft van de printen omdraaien? middels de jumper die je omzet zou dat kunnen? als dan de rechter helft hapert, zit het in die print, de inductoren blijven immers aan de dezelfde kant.

Ik zal dit eens gaan doen, er zitten 2 Powerboards en 2 schakelborden in, beide kunnen omgewisseld worden middels een jumper. Het ging mij even om de storing code. “E11 ADB L” , ADB L staat voor schakelbord Links maar E11 blijft bij mij de vraag waar het voor staat.
Ik ga morgen meestoeien. Wordt vervolgd

E11: inductor relay failure.

Je typenummer is niet volledig. Als je hier al wat rondgelopen hebt weet je wat je moet doen...

Op 7 november 2023 06:37:05 schreef EricN:
E11: inductor relay failure.

Je typenummer is niet volledig. Als je hier al wat rondgelopen hebt weet je wat je moet doen...

Bedankt voor snelle reactie.
Het volledige typenummer is CX480100/01 fd91/06

Ik heb bij de linker schakelbord alle relais vervangen maar het kan zijn dat er een defecte tussen zit.
Ik moet dan alleen kijken welke rijtje het is. Het schakelbord stuurt 24 inductors aan, het gaat dus om 24 relais. Het zijn rijen A tm E.
kan het zijn dat de storing “E11” betrekking heeft op rijtje “E”? Zie afb

Veel info is er niet rond E11. Zet je mail in je persoonlijke gegevens en dan stuur ik alle info door.

Op 7 november 2023 12:38:24 schreef EricN:
Veel info is er niet rond E11. Zet je mail in je persoonlijke gegevens en dan stuur ik alle info door.

Volgens mij is mijn e-mailadres wel zichtbaar. Laat me weten als dit niet zo is.
Alvast bedankt

Helaas. Mss eens uitloggen en terug inloggen?

Hoi Eric,
Ik heb nu wat aangevinkt, misschien is de e-mail nu wel zichtbaar.
Bedankt voor de moeite.