Een bedankje van het Team!!

Wij, het Circuitsonline Team, willen alle bezoekers bedanken voor het fijne afgelopen jaar. We kunnen terugkijken op een succesvol jaar. De site is weer gegroeid en vele mensen hebben CO ontdekt, sommige zijn zelfs zeer regelmatige bezoekers geworden. Zeker vanaf oktober is het aantal bezoeken sterk toegenomen. Steeds weer werd het record van het aantal bezoeken op een dag verbroken. De drukste dag is tot nu toe 30 december met 634 pageviews. Vergeleken met 2001 hebben we in 2002 213% meer bezoeken gehad.

We hopen natuurlijk dat dit jaar weer net zo succesvol wordt als vorig jaar en dat er nog meer mensen kunnen worden geholpen dankzij CO en jullie, want uiteindelijk helpen we allemaal elkaar.

Bachelor of Engineering -- Microcontrollers AVR, PIC (asm, C), PC applicaties (C, C++), Webpages (HTML, CSS, PHP, SQL), Rail-infra engineer

Jullie ook bedankt he voor deze prachtige site!!

elektronica , het is zoals het weer , het word zelden wat je verwacht :) plz cheak out my new site :http://www.terrorfeary.tk

Yep, ben nieuw hier maar denkt hier een vaste stek gevonden te hebben.
gefeliciteerd team circuitsonline, en op naar de 500% meer bezoekers in 2003
Groetjes

meten is weten, gissen is missen

Jullie bedankt! Het is een prachtige site, waar ik dagelijks meerdere malen kom. De site is ingetogen en jullie zijn als mods "gepast streng". Ben zeer tevreden!
Hoop hier dan ook nog lang te komen!

Deze site is het helemaal, ik kan hier gewoon een vraag stellen zonder dat ik afgekafferd word, zoals terrorfeary zei: 'Een vraag kan niet dom zijn'. (Hoewel een topic wel dom kan zijn volgens Jeroen).

Op 3 januari 2003 09:37:13 schreef Tristan:
(Hoewel een topic wel dom kan zijn volgens Jeroen).

bedoelt u mij? :)

zoja, welk topic benoem ik als dom,

of

bedoelt u meneer Vreuls?

IF you can't convince them, then confuse them!

Ik wil jullie hartelijk bedanken want zonder deze site was ik nooit met electronica begonnen denk ik ik heb in de tussentijd een hoop geleerd van de mod's en natuurlijk van mede gebruikers van deze site. ik hoop dat het zo doorgaat dat zou echt fantastisch zijn !!!

NOGMAALS BEDANKT !

May The Source Be With You

Dankzij deze goede site die steeds blijft groeien heb ik al wat schakelingen kunnen ontwerpen en testen, met succes. :+
En nu zien wat 2003 ons brengt :9~

I like it when a plan comes together http://www.geocities.com/elektrozone

Beste wensen nog voor het nieuwe jaar, enneh... ga zo door !!

Groeten
Antoine

circuits online is een leerrijke bron van informatie, gebaseerd op ervaring en afgewerkt met een kickass site!
doe zo voort

De vergeetachtigheid bewijst grotere diensten aan het hart dan het geheugen aan het verstand.

ik ben het volkomen eens met AL het bovenstaande en hoop ook nog eens uitleg over mijn schuifregister te krijgen!
Dank en groeten

HobbyAfwijking van dit forum: Levende Google-Bot worden, like me!

Op 3 januari 2003 11:07:54 schreef Jeroen Boere:

[...]

bedoelt u mij? :)

zoja, welk topic benoem ik als dom,

of

bedoelt u meneer Vreuls?

Ten eerste ben ik geen u, maar een jij. Ten tweede heb ik een foutje gemaakt, het was Bastiaan die zei:

Quote van terrorfeary: "een vraag kan nooit dom zijn dus daarom deze "

Idd, maar een titel daarentegen wel
Dus ik heb hem maar gewijzigt.

Bachelor of Engineering -- Microcontrollers AVR, PIC (asm, C), PC applicaties (C, C++), Webpages (HTML, CSS, PHP, SQL), Rail-infra engineer
High met Henk

Special Member

Hmm toch een footmark: Er komen ook steeds meer mensen die zich als kleine kindjes gedragen en dus willen rellen op het forum. Helaas, nadeeltje van suc6

E = MC^2, dus de magnetische compatibiliteit doet kwadratisch mee???

Op 9 januari 2003 12:28:39 schreef High met henk:
Hmm toch een footmark: Er komen ook steeds meer mensen die zich als kleine kindjes gedragen en dus willen rellen op het forum. Helaas, nadeeltje van suc6

Wie groter wordt en suc6 heeft krijgt altijd te kampen met problemen van allerlei kanten. Het is jammer maar het hoort het nou eenmaal bij. Toch overheerst de vooruitgang voor beide groepen. :)

Bachelor of Engineering -- Microcontrollers AVR, PIC (asm, C), PC applicaties (C, C++), Webpages (HTML, CSS, PHP, SQL), Rail-infra engineer

robert wester heeft helemaal gelijk(en ook alle andere gebruikers van deze site die dat vinden)

CIRCUITSONLINE HARTSTIKKE BEDANKT VOOR DE BESTE ELEKTRO SITE OP HET WWW

Ik neem op kleine schaal reparaties van buizen-elektronica aan voor een heel aardig uurtarief. Interesse? Mail me!