Jij bakken zij tot daaraaan toe maar dit soort taalgebruik is wel in strijd met de FAQ. Graag actie.

Op dinsdag 3 juni 2025 09:30:42 schreef RAAF12:
Die lokale weekend hulp had er duidelijk geen kaas van gegeten.
...
Zo'n weifelende bak onbenul

Onbekende werkmensen (volledig onterecht ook nog) met de grond gelijk maken is prima

Maar als je persoonlijk teruggepakt wordt is het leuke eraf he

Op een forum is iedereen gelijk ik plaats opmerkingen uit eigen observatie en voel me niet aangesproken als een verder onbekende mij van repliek dient al zou ik een collectieve beroepsgroep (?) hebben beledigd. Laat dat duidelijk zijn.
Overigens werd de term 'fietsenmaker' wel gebezigd als iemand een slechte prestatie leverde. Dat was grappig bedoeld maar dat kan bij die beroepsgroep in verkeerde aarde vallen. Ik laat het hier verder bij, no hard feelings.

Tja, beide opmerkingen zijn nou niet echt het schoolvoorbeeld van verdraagzaamheid.
Beide met een bak aannames trouwens ... maar daar begon de hele ellende dan ook mee.

Dus Raaf ... jij mag niet klikken ...

En DK, graag 100 regels "ik mag niet vies doen van mijn moeder"

;)

Op dinsdag 3 juni 2025 16:30:49 schreef DK:
[...]
Onbekende werkmensen (volledig onterecht ook nog) met de grond gelijk maken is prima

Maar als je persoonlijk teruggepakt wordt is het leuke eraf he

Als je je aangesproken voelt, misschien door een onbedoelde interpretatie van het geschrevene, tel je ook altijd even tot 3. Nuance zoeken in boude uitspraken, gebeurt niet door iemand met wie je in discussie bent aan te vallen. Sterker nog, dat is de betrouwbaarste manier om iemand niet van je gelijk te overtuigen.

Waar gaat dit over wel of geen gelijk hebben?

Dit gaat over behandel mensen zoals ze anderen behandelen

Het is nergens voor nodig om iemand uit te maken voor bak onbenul terwijl die man gewoon zijn werk doet
En helemaal achter iemand zijn rug om annoniem op een forum, maar wel met firmanaam erbij, dat is gewoon laag

En het is niet dat dit een eenmalig incident van TS was

En @Sine, hier had een slotje op gemogen

Zonder voor Maarten te willen spreken gok ik eens dat die in de algemeenheid sprak.

Maar inderdaad, ik geloof dat niemand nog zit te wachten op extra input.