muddy
Magnetische flux loopt altijd in gesloten paden, elektrische stroom niet per se (volgens de wet van Ampère), want: elektrische lading kan ophopen.
hallo,
ik heb al een paar keer op mijn donder gekregen omdat ik op fora heb gereageerd die al 90 dagen inactief waren.
nu wil ik vragen:
zou er niet een of andere regeling kunnen komen dat een forum na 90 dagen inactiviteit verwijderd wordt?
alvast bedankt
Een van de aardigheden van een forum is dat je er behalve vragen stellen en deelnemen aan discussies ook nog dingen kunt nazoeken.
Ik zou het erg vervelend vinden als al die oudere topics verwijderd werden. Er zit ook niet voor niets een zoekfunctie op het forum natuurlijk. En als je kijkt hoeveel discussie er alleen al over die zoekfunctie is snap je ook dat de meeste die oude topics niet kwijt willen.
Een waarschuwing erboven, bv een donkerrode titelbalk ipv een grijze, dan zul je het toch ook wel snappen hoop ik?
Jeroen Boere
IF you can't convince them, then confuse them!
Op 14 september 2005 08:35:22 schreef GJ_:
Een van de aardigheden van een forum is dat je er behalve vragen stellen en deelnemen aan discussies ook nog dingen kunt nazoeken.Ik zou het erg vervelend vinden als al die oudere topics verwijderd werden. Er zit ook niet voor niets een zoekfunctie op het forum natuurlijk. En als je kijkt hoeveel discussie er alleen al over die zoekfunctie is snap je ook dat de meeste die oude topics niet kwijt willen.
Een waarschuwing erboven, bv een donkerrode titelbalk ipv een grijze, dan zul je het toch ook wel snappen hoop ik?
als je een reply wilt geven op een topic dat al 90 dagen inactief is staat er duidelijk in het rood dat het niet gewenst is te reageren.
dus onduidelijk is het zeker niet.
(getuige het feit dat je dit niet weet kan ik zeggen dat je een nette forum gebruiker bent
)