peterdegroot
Mvg Peter
Hallo
is het mogelijk om stokkemasker meting te doen met de pc?
dat je een soort audio analyzer software hebt waarmee ik de punten van het Agentschap telecom kan invullen en dan mijn tuner aansluit op de PC en dan kan kijken?
Ik dank jullie voor de reacties
alvast bedankt
Rene Zwart
Draaiwerk? Proto Type? of ander enkelstuks draaiwerk? - draaitechniek.nl
denk niet dat dit echt mogelijk is
je zal een echte analyser moeten aanschaffen heb ik zo maar het gevoel van....
free_electron
Silicon Member
Professioneel ElectronenTemmer - siliconvalleygarage.com - De voltooid verleden tijd van 'halfgeleider' is 'zand' ... US 8,032,693 / US 7,714,746 / US 7,355,303 / US 7,098,557 / US 6,762,632 / EP 1804159 - Real programmers write Hex into ROM
Rene Zwart
elke radio omroep, lokaal, regionaal of commercieel moet voldoen aan een bepaald audio spectrum, de meting noemen ze stokkemasker meting
free_electron
Silicon Member
Professioneel ElectronenTemmer - siliconvalleygarage.com - De voltooid verleden tijd van 'halfgeleider' is 'zand' ... US 8,032,693 / US 7,714,746 / US 7,355,303 / US 7,098,557 / US 6,762,632 / EP 1804159 - Real programmers write Hex into ROM
ah bon. ik dacht dat alleen gekeken werdt naar de RF band. als je daar maar binnen je vaarwater blijft en je zijlobben goed liggen .. nu ja dat hangt inderdaad af van wat je in je modulator jaagt .. Stokkemasker. wat een naam. Das gewoon het frequentiegabarit waar je moet binnen liggen.
Rene Zwart
ach als het beestje maar een naam heeft,
ze hebben bij het at verzonnen dat het stokkemasker moet heten in nl 
Rene Zwart