T-Shirts

Op 30 maart 2003 15:54:11 schreef Syb:
ik ben navraag aan het doen bij een zeefdrukker, aangezien er waarschijnlijk nogal wat T-shirts moeten komen... zal prijs even doorgeven. Eventueel wil ik ook wel distributie op me nemen, maar zijn daar eisen aan verbonden, belasting shit en zo?

Zeef drukken zijn gaaf hoor!

T-shirtschetsjes
Hier even wat fijne schetsjes, het kanzijn dat ze wat klein zijn, maar dan gewoon even ophalen en vergroten in whatever voor programma!!! Misschien andere lui ideeen of tipjes?

hier ook een paar ontwerpjes van mij:
http://home.zonnet.nl/corbin_los/COontwerp.jpg
edit Jeroen: plaatje beetje groot

[Bericht gewijzigd door Jeroen op maandag 31 maart 2003 16:02:46

Ik stem voor die rechtsonder van fantasy2, alleen is het helemaal leuk als er een schema een beetje scheef en licht van kleur als achtergrond bij komt.

Zo goed als het vroeger was, is het nooit geweest.

persoonlijk vind ik degeen rechts onder het leukst en dan bijv, op de rug "forum voor Electonica"

Op 30 maart 2003 20:12:01 schreef rookie:
persoonlijk vind ik degeen rechts onder het leukst en dan bijv, op de rug "forum voor Electonica"

Die text staat dan al op de achterkant.
Ik dacht zelf misschien op de mouw zoiets als:

- Als je me zoek ben ik op...
- Forum voor electronica freakz

Op 30 maart 2003 15:54:11 schreef Syb:
ik ben navraag aan het doen bij een zeefdrukker, aangezien er waarschijnlijk nogal wat T-shirts moeten komen... zal prijs even doorgeven. Eventueel wil ik ook wel distributie op me nemen, maar zijn daar eisen aan verbonden, belasting shit en zo?

Zullen wel anders samen een IA organiseren als het allemaal door gaat?

worden er nog leds in verweven??? (echt natuurlijk :D:D)

* Martijn Berntsen is joking

pe4mb

Op 30 maart 2003 20:19:16 schreef Martijn Berntsen:
worden er nog leds in verweven??? (echt natuurlijk :D:D)

* Martijn Berntsen is joking[/sub][/quote]

Wat bedoel je?

Hij wil echte LEDs in het T-shirt :P

Het was eigenlijk een geintje van hem.
Joke is een Engels woord en betekend mop/grap.

[Bericht gewijzigd door Tommyboy op zondag 30 maart 2003 20:23:54

Zo goed als het vroeger was, is het nooit geweest.

Op 30 maart 2003 20:22:30 schreef Tommyboy:
Hij wil echte LEDs in het T-shirt :P

Het was eigenlijk een geintje van hem.

Hahahaha
Jah zou wel gaaf zijn!

Zo goed als het vroeger was, is het nooit geweest.

nee dan gewoon polo'tjes, en dan de knoopjes als ledjes :>
ik vind die rechtsonder van jouw ook wel leuk. Maar persoonlijk vind ik dat er wat meer elktronica op moet. en dat de rug ten op zichte van de voorkant drukker moet zijn, als je de voorkant zwaar bedrukt. Kortom, als je de voorkant zo laag ook wilt bedrukken, moet er meer op de achterkant vind ik. en iets van led'jes op de mouwen of zo...
trouwens:
kreeg antwoord van drukker:

50 st, full-color, opdruk 14, euro
2000 st, ca. 8 euro full-color
repro-kosten clichee ca eu 50 per drukkleur

Tussenin moet ik aanvragen, maar het hangt dus ook van de opdrukken af. reken je er verzend en ontwikkelings kosten bij kom je rond de 12 euro of zo? per stuk als je 2000 hebt. maar dan moet ongeveer iedereen van CO er 1 nemen. Maar misschien zijn er mensen die er meer willen.

En dan hebben we het dus over zeefdruk, das wel goed.

Op 30 maart 2003 20:24:21 schreef Tommyboy:
Maar wel een CO LEDje :P:P

Jah,
Als er animo voor is...
En iemand wil het ontwerp mooi maken kan ik het navragen...

Of een ledjes dekbed:D:D:D

is allemaal wel leuk en aardig lui, maar echte ledjes, das een beetje overdreven.opdruk kan natuurlijk makkelijk!!!

Trouwens, misschien leuk idee voor de grote lichten onderons, "brei" een vest van allemaal led'jes en je hebt een groot licht als je ze goed aansluit!!! goed, je hebt een flinke accu nogdig, maar dan heb je ook wat.

Op 30 maart 2003 20:35:35 schreef Syb:
Trouwens, misschien leuk idee voor de grote lichten onderons, "brei" een vest van allemaal led'jes en je hebt een groot licht als je ze goed aansluit!!! goed, je hebt een flinke accu nogdig, maar dan heb je ook wat.

Je brengt me op een idee. Op je fiets zelf mag je geen blauwe lichtjes hebben, maar als je de blauwe lichtjes nou aan (dubbelzinnig) hebt... :P

Zo goed als het vroeger was, is het nooit geweest.

Op 30 maart 2003 20:35:35 schreef Syb:
is allemaal wel leuk en aardig lui, maar echte ledjes, das een beetje overdreven.opdruk kan natuurlijk makkelijk!!!

Trouwens, misschien leuk idee voor de grote lichten onderons, "brei" een vest van allemaal led'jes en je hebt een groot licht als je ze goed aansluit!!! goed, je hebt een flinke accu nogdig, maar dan heb je ook wat.

Geen echte ledjes.
Ik maak wel ff een verbeterd ontwerp van de shirts

Op 30 maart 2003 20:25:25 schreef Syb:
nee dan gewoon polo'tjes, en dan de knoopjes als ledjes :>
ik vind die rechtsonder van jouw ook wel leuk. Maar persoonlijk vind ik dat er wat meer elktronica op moet. en dat de rug ten op zichte van de voorkant drukker moet zijn, als je de voorkant zwaar bedrukt. Kortom, als je de voorkant zo laag ook wilt bedrukken, moet er meer op de achterkant vind ik. en iets van led'jes op de mouwen of zo...
trouwens:
kreeg antwoord van drukker:

50 st, full-color, opdruk 14, euro
2000 st, ca. 8 euro full-color
repro-kosten clichee ca eu 50 per drukkleur

Tussenin moet ik aanvragen, maar het hangt dus ook van de opdrukken af. reken je er verzend en ontwikkelings kosten bij kom je rond de 12 euro of zo? per stuk als je 2000 hebt. maar dan moet ongeveer iedereen van CO er 1 nemen. Maar misschien zijn er mensen die er meer willen.

En dan hebben we het dus over zeefdruk, das wel goed.

Zeefdrukken, perfect!
Zwartwit kan toch ook? Das ook meteen een stuk goedkoper.

grijstinten is toch prima? dat ic is zwart met grijze voetjes en de letters kunnen ook zwart/grijs

pe4mb

persoonlijk zou ik zegge, op de borst vanvoor het CO-logo.
En van achter in watermerk een schema, en dan in het zwart wat rechtsonder staat op die tekening van fantasy2.

Bedankt voor jullie reacties. Ik ga meteen aan het werk met alle ideën van jullie.

Wordt vervolgd!

ik zal prijs voor zwart wit even navragen. Zal schat ik niet veel goedkoper uitkomen,reken toch nog steeds maar op zo'n kleine 10 euro inclusief verzend en ontwikkelingskosten.

[Bericht gewijzigd door Sybrand op maandag 31 maart 2003 15:23:18

Jeroen

Moderator

Op 30 maart 2003 20:12:01 schreef rookie:
persoonlijk vind ik degeen rechts onder het leukst en dan bijv, op de rug "forum voor Electonica"

Eh, als ik even wat mag mierenneuken, Circuits Online is geen forum voor elektronica, het forum is slechts een onderdeel van de site. Tegenwoordig (dankzij jullie) wel het grootste deel, maar er meer dan alleen een forum.