Rubriek Vraag/Aanbod

Hugo Welther

Moderator

Hoi allemaal,

Wij (het circuits-online-team) willen jullie mening peilen om een rubriek te starten voor vraag en aanbod van electronica onderdelen en/of apparatuur.

Als die rubriek er komt, worden er wel voorwaarden aangesteld, zoals bijvoorbeeld geen illegale software en MP3's.

Vindt je dit een goed idee of mischien wel helemaal niets laat het ons even weten, door te reageren op dit topic.

[Bericht gewijzigd door Hugo Welther op vrijdag 5 april 2002 11:41:23

Het enige dat tussen jou en je doel staat is alles wat jij jezelf verteld dat je het niet kan.

Leuk idee.. een soort tweedhands markt van electronica onderdelen. Heb ik regelmatig behoefte aan. Zoek nu bijvoorbeeld een mooie zware trafo. Dat zou perfect zijn.

Dit is een goed idee. De voorwaarden zijn goed. Als dit er komt zal ik er direct naar kijken. Ik hoop eigelijk wel dat dit komt.

I like it when a plan comes together http://www.geocities.com/elektrozone

jup zou zeer leuk zijn ook kan je dan je eigen gemaakte projecten aanbieden op internet ik zou er zeker weten vaak naar kijken

In order to succeed you must fail, so that you know what not to do the next time.

Ik ben het er helemaal mee eens, dan kan je misschien (Zoals erik al bijna aangaf) een apart gedeelte maken van zelf gemaakte dingen die je tekoop aan bied.

Wat software betreft vind ik dat het alleen software zou moeten zijn die met elektronische schakelingen te maken heeft.

:) IK HOOP DAT HET ER KOMT :)

Jeroen

Moderator

Oké, lijkt me duidelijk, het komt op m'n TODO-lijstje. Ik ben wel even van de straat af met al dat programmeren :-)

zkerzzzzzz doen
lijkt me luek en handig :)
waarom dan geen illegale software??

[Bericht gewijzigd door Roel op vrijdag 5 april 2002 16:57:02

Hieper de piep!
Jeroen

Moderator

Lijkt me niet handig als iemand illegale software via onze site gaat verhandelen. Maar die regels, daar komen we wel uit. Vraag & aanbod zal dan gewoon gemodereerd gaan worden.

oke ik snap ut, eigenlijk ook logisch geen illegale software. :)

Hieper de piep!

Lijkt me een goed idee, ik koop nog wel eens wat en doe er dan eigenlijk toch niets mee.

Op vr 05-04-2002 17:45:43 schreef piet kuiper:
Lijkt me een goed idee, ik koop nog wel eens wat en doe er dan eigenlijk toch niets mee.

en dan....

Hieper de piep!

Het is een prima idee, want ik heb via deze site al met een paar mensen ideen (via forum en MSN) en onderdelen veruild. Een vrag/aanbod gedeelde zou echt "de bom" zijn :)
Des te sneller hij er is des te sneller we kunnen "ruilen"
Mzll
|:(

Kijk ook op de site waar ik MOD van ben :) www.schakelingenonline.nl Ik heb geen leven :( ik ben student www.horizoncollege.nl Help MIJ

Op vr 05-04-2002 17:50:34 schreef roel:

[...]

en dan....

En dan wil hij het natuurlijk niet verkopen, (andersom dus ) |:(

High met Henk

Special Member

tja,altijd makkelijk ook voor defecte apparaten waar iemand componenten uit wil hebbe, bouten scopen, functie generatoren enz. enz.
Ook voor mensen die ermee willen stoppen ofzow.
Maar maybe makkelijk om een sscheiding te maken tussen componenten enzo en meetapparatuur. anders blijf je zoeken

Groetjes

Sven

E = MC^2, dus de magnetische compatibiliteit doet kwadratisch mee???

Op vr 05-04-2002 20:35:26 schreef High met henk:
tja,altijd makkelijk ook voor defecte apparaten waar iemand componenten uit wil hebbe, bouten scopen, functie generatoren enz. enz.
Ook voor mensen die ermee willen stoppen ofzow.
Maar maybe makkelijk om een sscheiding te maken tussen componenten enzo en meetapparatuur. anders blijf je zoeken

Groetjes

Sven

Dat van het scheiden van componenten en meetapparatuur vind ik ook een zeer goed idee.

I like it when a plan comes together http://www.geocities.com/elektrozone

Zoekprogramma erin lijkt me niet nodig, de dingen die aangeboden en gezocht worden moete gescheiden staan en er moeten verschillende rubrieken komen, zoals accu's, ic's en meetapparatuur kan misschien zelfs ook wel weer onderverdeeld worden vind ik

Veel succes bij het maken !!

ben ik ut helemaal mee eens :)

Hieper de piep!