sectie voor telefoon

misschien is een sectie over de telefoon geen gek idee.

JP

Als ik zo'n aanval van ijver krijg, ga ik stil in een hoekje zitten wachten tot het voorbij is.

Op za 06-04-2002 22:22:29 schreef jan pieter:
misschien is een sectie over de telefoon geen gek idee.

JP

waarom? als het ergens niet in past dan kan je het in overig neerzetten en zovaak word de telefoon nou niet gebruikt

In order to succeed you must fail, so that you know what not to do the next time.

Op za 06-04-2002 22:22:29 schreef jan pieter:
misschien is een sectie over de telefoon geen gek idee.
JP

Bedankt voor je tip, maar zou je het kunnen onderbouwen waarom dat handig is?
Als ik kijk naar wat er langs is geweest over isdn/telfoon enz., dan valt dat reuze mee.

Bachelor of Engineering -- Microcontrollers AVR, PIC (asm, C), PC applicaties (C, C++), Webpages (HTML, CSS, PHP, SQL), Rail-infra engineer

Op za 06-04-2002 23:18:58 schreef Bastiaan:

[...]

Bedankt voor je tip, maar zou je het kunnen onderbouwen waarom dat handig is?
Als ik kijk naar wat er langs is geweest over isdn/telfoon enz., dan valt dat reuze mee.

zoals ik al zij

In order to succeed you must fail, so that you know what not to do the next time.

Op zo 07-04-2002 00:13:28 schreef Erik:

[...]

zoals ik al zij

Klopt gedeeltelijk.
Maar soms is het ook makkelijk voor anderen om de mening van meerdere personen te horen.

Bachelor of Engineering -- Microcontrollers AVR, PIC (asm, C), PC applicaties (C, C++), Webpages (HTML, CSS, PHP, SQL), Rail-infra engineer

Op za 06-04-2002 22:22:29 schreef jan pieter:
misschien is een sectie over de telefoon geen gek idee.

JP

Ik ben het eigenlijk wel met jp eens, de telefoon is een apart gedeelte, waarom dan geen eigen "sectie"???

Seya Corné

High met Henk

Special Member

Op zo 07-04-2002 12:16:46 schreef Corné:

[...]

Ik ben het eigenlijk wel met jp eens, de telefoon is een apart gedeelte, waarom dan geen eigen "sectie"???

Seya Corné

Nou heel reeel heb ik ook dingen gezien die in secties stonden waar ik nix vanaf weet, maar waar ik wel op kan antwoorden. Bijvoorbeeld HF ofzo. is echt niet mijn straatje. Ook is het zo da sommige dingen gewoon met beetje digitale techniek aan zijn te passen aan overige problemen die hier vaker gesteld worden.

Maar HF valt net als telefoon onder de categorie telecom
Dus verander gewoon de naam van de sectie als dat is wat je wilt, isse veel simpeler.

Groetjes

E = MC^2, dus de magnetische compatibiliteit doet kwadratisch mee???
In order to succeed you must fail, so that you know what not to do the next time.

Als ik eerlijk mag zijn, ik vind een sectie telefoon of telecom een wereld's idee. Niet alleen voor het forum maar ook voor bij de schakelingen. :)

Kijk ook op de site waar ik MOD van ben :) www.schakelingenonline.nl Ik heb geen leven :( ik ben student www.horizoncollege.nl Help MIJ