Onderwerp vergeten

ik vind het nogal vervelend, als je bij een discussie een mooi lang verhaal hebt gemaakt, je drukt dan op verzenden en dan komt er te staan onderwerp vergeten in te vullen!!!!!! mij gebuerd dat dus wel eens. dus dan kun je je verhaal helemaal opnieuw gaan typen alleen omdat je ut onderwerp vergeten bent in te vullen!!! kunnen jullie dat nie anders doen??

P.S verder is de site okeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!! :)

Hieper de piep!

Beste Roel, ik heb dat probleem 1x eerder gehad. Sindsdien vul ik als eerste het onder werp in en kijk ik alles na voordat ik op verzenden druk. Mischien is dit ook een idee voor jouw :)

Kijk ook op de site waar ik MOD van ben :) www.schakelingenonline.nl Ik heb geen leven :( ik ben student www.horizoncollege.nl Help MIJ

Op zo 07-04-2002 18:35:02 schreef Stefan:
Beste Roel, ik heb dat probleem 1x eerder gehad. Sindsdien vul ik als eerste het onder werp in en kijk ik alles na voordat ik op verzenden druk. Mischien is dit ook een idee voor jouw :)

ja oke, maar toch vergeet ik ut op een of andere manier

Hieper de piep!

Op zo 07-04-2002 18:27:35 schreef roel:
ik vind het nogal vervelend, als je bij een discussie een mooi lang verhaal hebt gemaakt, je drukt dan op verzenden en dan komt er te staan onderwerp vergeten in te vullen!!!!!! mij gebuerd dat dus wel eens. dus dan kun je je verhaal helemaal opnieuw gaan typen alleen omdat je ut onderwerp vergeten bent in te vullen!!! kunnen jullie dat nie anders doen??

P.S verder is de site okeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!! :)

En daar heb je een knop voor. Back of terug in je browser en dan staat alles er weer hoor (bij mij dan iig)

Bachelor of Engineering -- Microcontrollers AVR, PIC (asm, C), PC applicaties (C, C++), Webpages (HTML, CSS, PHP, SQL), Rail-infra engineer

Op zo 07-04-2002 19:00:45 schreef Bastiaan:

[...]

En daar heb je een knop voor. Back of terug in je browser en dan staat alles er weer hoor (bij mij dan iig)

wat toevallig dat ik ook zo'n knop heb maar het probleem is dat hij ut in een nieuw venster opend en dan ben ik dus alles kwijt

Hieper de piep!
Jeroen

Moderator

[Het idee achter Lieve moderators is blijkbaar nog niet helemaal duidelijk. Verplaatst naar Site feedback]

Back of terug moet inderdaad werken. En het is natuurlijk stom om het onderwerp te vergeten :-)

Op zo 07-04-2002 19:03:36 schreef Jeroen:
[Het idee achter Lieve moderators is blijkbaar nog niet helemaal duidelijk. Verplaatst naar Site feedback]

Back of terug moet inderdaad werken. En het is natuurlijk stom om het onderwerp te vergeten :-)

ja oke hebbie gelijk in :)

Hieper de piep!

En om even in te gaan op waar je nou eigenlijk dit topic voor hebt geopend.

Op zo 07-04-2002 18:27:35 schreef roel:
kunnen jullie dat nie anders doen??

Nee, dat kan niet.

Bachelor of Engineering -- Microcontrollers AVR, PIC (asm, C), PC applicaties (C, C++), Webpages (HTML, CSS, PHP, SQL), Rail-infra engineer

Op zo 07-04-2002 19:03:36 schreef Jeroen:
[Het idee achter Lieve moderators is blijkbaar nog niet helemaal duidelijk. Verplaatst naar Site feedback]

Back of terug moet inderdaad werken. En het is natuurlijk stom om het onderwerp te vergeten :-)

werkt bij niet, die back knop, dat is als mensen hun internetgeschiedenis cashe op 0 dagen hebben staan...

dan slaat ie het niet op.

wat je kunt doen is een meta refresch tag inbouwen en het bericht in een string terug sturen naar het invul formulier en bovenaan het formulier in het rood weergeven dat men de titel vergeten is in te typen :)

zo doe ik altijd mijn scripts progge, je hebt idd af en toe van die knuppels die een titel vergeten... vandaar deze functie :D

edit: typo'z

[Bericht gewijzigd door Jeroen Boere op zondag 7 april 2002 21:10:49

IF you can't convince them, then confuse them!