Onderwerp vergeten

ik vind het nogal vervelend, als je bij een discussie een mooi lang verhaal hebt gemaakt, je drukt dan op verzenden en dan komt er te staan onderwerp vergeten in te vullen!!!!!! mij gebuerd dat dus wel eens. dus dan kun je je verhaal helemaal opnieuw gaan typen alleen omdat je ut onderwerp vergeten bent in te vullen!!! kunnen jullie dat nie anders doen??

P.S verder is de site okeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!! :)

Hieper de piep!

Beste Roel, ik heb dat probleem 1x eerder gehad. Sindsdien vul ik als eerste het onder werp in en kijk ik alles na voordat ik op verzenden druk. Mischien is dit ook een idee voor jouw :)

Kijk ook op de site waar ik MOD van ben :) www.schakelingenonline.nl Ik heb geen leven :( ik ben student www.horizoncollege.nl Help MIJ

Op zo 07-04-2002 18:35:02 schreef Stefan:
Beste Roel, ik heb dat probleem 1x eerder gehad. Sindsdien vul ik als eerste het onder werp in en kijk ik alles na voordat ik op verzenden druk. Mischien is dit ook een idee voor jouw :)

ja oke, maar toch vergeet ik ut op een of andere manier

Hieper de piep!

Op zo 07-04-2002 18:27:35 schreef roel:
ik vind het nogal vervelend, als je bij een discussie een mooi lang verhaal hebt gemaakt, je drukt dan op verzenden en dan komt er te staan onderwerp vergeten in te vullen!!!!!! mij gebuerd dat dus wel eens. dus dan kun je je verhaal helemaal opnieuw gaan typen alleen omdat je ut onderwerp vergeten bent in te vullen!!! kunnen jullie dat nie anders doen??

P.S verder is de site okeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!! :)

En daar heb je een knop voor. Back of terug in je browser en dan staat alles er weer hoor (bij mij dan iig)

Bachelor of Engineering -- Microcontrollers AVR, PIC (asm, C), PC applicaties (C, C++), Webpages (HTML, CSS, PHP, SQL), Rail-infra engineer

Op zo 07-04-2002 19:00:45 schreef Bastiaan:

[...]

En daar heb je een knop voor. Back of terug in je browser en dan staat alles er weer hoor (bij mij dan iig)