Balanced mic pre-amp

Heb veel mic pre-amp schakelingen gevonden, maar nog niet eentje voor GEBALANCEERDE mic-signalen (regelbaar)

Iemand?

TIA, ro

Ik heb sinds een paar weken veel info over balenced instrumenten kabels, waar ook pre-amps bij staan. INteresse dan mail ik ze :)

Kijk ook op de site waar ik MOD van ben :) www.schakelingenonline.nl Ik heb geen leven :( ik ben student www.horizoncollege.nl Help MIJ

hmm,cool.
heb zelf erg veel info ook over dat soort dingen... maar ben specifiek op zoek naar balanced pre-amping (geen power amp).

Zou je je info kunnen mailen naar: roman@chello.nl
thanx stefan.

ro

Op ma 15-04-2002 13:37:19 schreef Ro:
hmm,cool.
heb zelf erg veel info ook over dat soort dingen... maar ben specifiek op zoek naar balanced pre-amping (geen power amp).

Zou je je info kunnen mailen naar: roman@chello.nl
thanx stefan.

ro

ik heb nog belang bij van die voorversterker schema's... zou je me een paar kunnen mailen op gswwarlord@freemail.nl

In order to succeed you must fail, so that you know what not to do the next time.

Op ma 15-04-2002 15:40:01 schreef Erik:

[...]

ik heb nog belang bij van die voorversterker schema's... zou je me een paar kunnen mailen op gswwarlord@freemail.nl

Wil je balenced pre-amps? Of gewone mono/stereo (instrumenten) pre-amps?

Kijk ook op de site waar ik MOD van ben :) www.schakelingenonline.nl Ik heb geen leven :( ik ben student www.horizoncollege.nl Help MIJ

Op ma 15-04-2002 13:37:19 schreef Ro:
hmm,cool.
heb zelf erg veel info ook over dat soort dingen... maar ben specifiek op zoek naar balanced pre-amping (geen power amp).

Zou je je info kunnen mailen naar: roman@chello.nl
thanx stefan.

ro

Hij is onderweg ;)

Kijk ook op de site waar ik MOD van ben :) www.schakelingenonline.nl Ik heb geen leven :( ik ben student www.horizoncollege.nl Help MIJ