Schakeling

Hoi,

Ik ben op zoek naar een schakeling waarbij je 2 ingangs bronnen hebt en 1 uitgang.

waarvan ingang 1 in verbinding staat met de uitgang.
maar zodra er een signaal op ingang 2 binnen komt moet die naar de uitgang gaan en tevens ingang 1 dempen.

heeft iemand zoiets of weet ie het hoe je het moet maken ?

ligt eraan, moet het stereo zijn of MOno? en wat apparaat wil ie er op??

Kijk ook op de site waar ik MOD van ben :) www.schakelingenonline.nl Ik heb geen leven :( ik ben student www.horizoncollege.nl Help MIJ

Op wo 17-04-2002 18:23:57 schreef Stefan:
ligt eraan, moet het stereo zijn of MOno? en wat apparaat wil ie er op??

Ik zou een zoeken op de term 'voice-over' zoals dat ook wel bij mengpanelen wordt gebruikt

bloep....

Even reactie..

ben op zoek naar Stereo.. voor apparaat zoals auto radio.. en discman

Ah ha, dus voor in de auto?? Want ik heb hier zo'n ding ligge als je gebeld wordt dat hij de voice "kilt" is dit wat je zoekt?? Dan haal ik hem ff uit elkaar ;)

Kijk ook op de site waar ik MOD van ben :) www.schakelingenonline.nl Ik heb geen leven :( ik ben student www.horizoncollege.nl Help MIJ

Op do 18-04-2002 15:26:40 schreef Stefan:
Ah ha, dus voor in de auto?? Want ik heb hier zo'n ding ligge als je gebeld wordt dat hij de voice "kilt" is dit wat je zoekt?? Dan haal ik hem ff uit elkaar ;)

Jah dat is eigenlijk precies wat ik zoek indeed :)
Als je wilt graag ben er wel naar benieuwd en kan ik er zelf ook eentje bouweselen.

Ik moet 1st nog een Kitt Knight Rider lampie mollen voor iemand op het forum. Maar is het voor een GSM?? en zo ja welk merk> Want dan kan ik hem meteen aanpassen. Plus wat is je mail?? Dan krijg je hem zo snel mogenlijk :)

Kijk ook op de site waar ik MOD van ben :) www.schakelingenonline.nl Ik heb geen leven :( ik ben student www.horizoncollege.nl Help MIJ

Op do 18-04-2002 20:34:14 schreef Stefan:
Ik moet 1st nog een Kitt Knight Rider lampie mollen voor iemand op het forum. Maar is het voor een GSM?? en zo ja welk merk> Want dan kan ik hem meteen aanpassen. Plus wat is je mail?? Dan krijg je hem zo snel mogenlijk :)

Jah is voor een nokia gsm. wil er ook nog een versterkertje tussen plaatsen omdat een nukia geen 100 watt speakertjes kan aansturen..

Nokia--Verst.10W--\__ Speakers
Autoradio ---------/
\__Verst.500W__Subw

Zoiets moet het worden hehhe :)
en waar de autoradio en nokia 10W versterker bij mekaar komen moet zo;n printje tussen.. snappie ??

Alvast hartelijk dank

info@sjikkeraars.nl

ReDdiE.

[Bericht gewijzigd door ReDdiE op donderdag 18 april 2002 23:03:40