Onlangs heb ik een "gemodificeerde" K8000 kaart overgenomen van iemand. De modificaties bestonden uit een aantal weggekraste sporen en nieuw gelegde verbindingen dmv draad. Dit zou gedaan zijn de kaart storingsongevoeliger te maken. Met name de sporen +5V, +5VAN, AGND en DGND zijn flink bewerkt. Omdat niet alles goed werkt twijfel ik aan de modificaties en wil de oorspronkelijke verbindingen terugleggen (ook d.m.v. draad). Helaas is op de print niet te zien hoe deze sporen gelopen hebben omdat de koperen sporen weggerold zijn. Daarom wil ik vragen of iemand een duidelijker beeld wil maken dmv een scanner of digitale foto.

Bijvoorbaat dank!

vraag het aan Aedolon

Hoe vraag ik hem dat? Ik vond het al knap dat ik hier techt kwam...

Op 19 juni 2003 13:25:12 schreef Martin Brands:
Hoe vraag ik hem dat? Ik vond het al knap dat ik hier techt kwam...

ik vraag hem wel ff als ik hem zie

Heb je enig idee wanneer dat zal zijn. Ik wil het graag zo snel mogelijk oplossen en er mee gaan werken.

ik ben de K8000 aan het opbouwen !! :P heb je msn ? voeg me toe jteuwen@genius-hosting.com

Op 19 juni 2003 14:44:57 schreef Aedolon:
ik ben de K8000 aan het opbouwen !! :P heb je msn ? voeg me toe jteuwen@genius-hosting.com

zo dus:P

je kunt zo de gebruiksaan wijzing van intenet halen met PCB en Schema www.velleman.be zoeken K8000

Idd, hij staat zo op de velleman website (hier). Onderaan die link kan je de manual in pdf vorm bekijken, en daar staat ergens de pcb layout en het schema.

de handleiding heb ik ook, maar er zijn bij mij van die koperbaantjes weggekrast en (denk ik) op een andere manier met draadjes weer aangesloten.

Ik voer een intense MSN sessie met Aedolon op dit moment...

idd en m'n K8000 werkt !!