Circuits Online Kleding

Op 14 april 2007 19:13:50 schreef buzzer:
maar als er nickname onder moet komen kan er eigenlijk net zo goed member onder komen he

ja dat kan idd!

Sure soundmouse, ik geef alleen maar aan dat ik belangstelling heb plus dat ik gestemd heb :p..

LED addicted... Fijnmalen en snuiven maar!! :P

Als ik er even mag tussenkomen:

\begin{wijsneus_mode}
Waarom jullie absoluut je groepsgevoel willen koesteren door het dragen van herkenbare kleding, ontgaat me volkomen. 't Is hier verdorie net een stel Islam-meiden, die over de kleuren en patronen van hun hoofddoekjes roddelen. Probeer toch eens origineel te zijn, zeg! Tooi jezelf met een stuk draagbare elektronica, al is het maar een knipperend LED'je. Toen ik jonger was (40 of zo :-) ) liep ik rond met een zelfgemaakte gesp (messing) aan mijn broeksriem. Daarop was een tinnen Harley Davidson-arend bevestigd. Door diens ogen waren gaatjes van 1.5mm geboord, waarachter knipperende rode LED'jes zaten. Dát maakt indruk! Niet zo'n raar T-shirt, waarvan enkel insiders weten waar het voor staat.

\end{wijsneus_mode}

Prosper, yop la boum, c'est le roi du macadam (aldus Maurice Chevalier)
Anoniem

zal ik dan op de zijkant van mijn schoenen LED-strips monteren of zo? wel leuk:D
of, ik heb nog een koelelement + processor + ventilator
en die kan ik ook als riemgesp gebruiken:P

@pros
haha leuk... maar we weten toch allemaal wel dat het maar even "virtueel" mag blijven met reële elektronica om je lijfje ;). Me rug jeukt al van de LED pootjes, en moet er niet aan een voelbaar amperage denken :+:+:+:+:+

@Andreesie
Die bestaan al maar dan ingebouwd. Die kleine sportschoentjes voor kleuters, als je gaat lopen dan gaan er rode ledjes knipperen in je zolen. ;)

------
[[[ Je kan zo ook van weerstandjes, oorbellen maken voor je vriendin ;) ]]]
------


maar even om weer redelijk ONtopic te blijven... we wachten nog wel steeds op antwoord op mijn idee/opmerking/wat het ook mag zijn.

//edit:
oja.... ALS ik de T-shirts ga verkopen, dan moet ik natuurlijk wel een paar euries meer rekenen voor de bijdrage van CO. De winst gaat dus naar Jeroen :)!

[Bericht gewijzigd door soundmouse op zaterdag 14 april 2007 20:59:31

Weerstandjes genoeg, maar die vriendin nu nog :). Alleen als je je vriendin een weerstand geeft als oorbel zal ze neit lang meer brijven ben ik bang.

-

@Ganzz

doorheen halen en vast solderen ;)

[Bericht gewijzigd door soundmouse op zaterdag 14 april 2007 21:00:17

Anoniem

Op 14 april 2007 20:52:15 schreef soundmouse:
@Andreesie
Die bestaan al maar dan ingebouwd. Die kleine sportschoentjes voor kleuters, als je gaat lopen dan gaan er rode ledjes knipperen in je zolen. ;)

Ja!!! die heb ik ook gehad vroeger!
maar ik bedoel dan echt van die ledsrips aan de zijkant die contstant aanstaan
OF, ik monteer ze onder mijn skates:P
neon-look-a-like verlichting:D

Op 14 april 2007 20:48:51 schreef Andreesie:
... ik heb nog een koelelement + processor + ventilator
en die kan ik ook als riemgesp gebruiken:P

Ik heb nog niemand met zo'n ding gezien. Lijkt me erg origineel. Doen dus!
Of, als het minder opvallend moet: de passieve koeler van een oude GPU als gesp. Of als hoorhanger, als je het echt bont wil maken.

Prosper, yop la boum, c'est le roi du macadam (aldus Maurice Chevalier)
Anoniem

Op 14 april 2007 20:57:17 schreef Ganzz:
Alleen als je je vriendin een weerstand geeft als oorbel zal ze neit lang meer brijven ben ik bang.

Handige truuk. Moet ik onthouden...

Pros,
Ervaringsdeskundige weduwnaar. :-7

Prosper, yop la boum, c'est le roi du macadam (aldus Maurice Chevalier)

Op 14 april 2007 21:02:36 schreef Andreesie:
ik denk hoorhangers;)

Zolang het maar geen hoornhangers worden... :-)

Prosper, yop la boum, c'est le roi du macadam (aldus Maurice Chevalier)

Op 14 april 2007 21:05:37 schreef pros:
[...]
Handige truuk. Moet ik onthouden...

Pros,
Ervaringsdeskundige weduwnaar. :-7

Kies een lage weerstand, dan gaat er meer stroom door haar heen :P.

...euh. :+ ik denk dat de mod zo langs komt en ons weer ontopic stuurt.

[Bericht gewijzigd door soundmouse op zaterdag 14 april 2007 21:11:13

klein is fijn

Moderator

De mod had eigelijk zijn muis al op de slotknop staat, wat een geleuter..

Ik wil best de tijd vrijmaken die nodig is om dit te organiseren. Al ben ik nog wel eerst even wat meer info aan het verzamelen voordat ik definitief ja zeg.

Op 14 april 2007 21:15:30 schreef klein is fijn:
De mod had eigelijk zijn muis al op de slotknop staat, wat een geleuter..

Ik wil best de tijd vrijmaken die nodig is om dit te organiseren. Al ben ik nog wel eerst even wat meer info aan het verzamelen voordat ik definitief ja zeg.

inderdaad, zo ga in maandag ook even bij mijn stage adresje informeren.

Lucky Luke

Golden Member

Dit idee van KIF is eigenlijk ook best goed. dan kan iedereen het aan zijn eigen wensen aanpassen, en hoeven we hier niet zo te leuteren!

dat IC op de rug is ook wel gaaf trouwens, zeker als de url er op staat. en dan het logo er nog boven (niet op het ic)

Ook leuk:

vooraan gewoon een klein logotje, geen protserig member gedoe, eventueel nickname / realname eronder

ben niet zo handig (lees: totaal onhandig) met the gimp, dus heb er geen afbeelding van.

Eluke.nl | De mens onderscheid zich van (andere) dieren door o.a. complexe gereedschappen en bouwwerken te maken. Mens zijn is nerd zijn. Blijf Maken. (Of wordt, bijvoorbeeld, cultuurhistoricus)
klein is fijn

Moderator

Op 14 april 2007 23:43:26 schreef Lucky luke:
Dit idee van KIF is eigenlijk ook best goed. dan kan iedereen het aan zijn eigen wensen aanpassen, en hoeven we hier niet zo te leuteren!

Je moet wel weten, de bedrukking blijft hetzelfde voor elke T-shirt. Er wordt 1 keer een zeef gemaakt en daar worden de T-shirts mee gedrukt. Gezien het maken van zo'n zeef veruit het meeste kost krijgen alle shirts dezelfde opdruk.

Wat overgens niet betekent dat jullie lekker verder kunnen leuteren. ;)

Ja, stel dat je tot een eensgezind, mogelijk concept komt; hoe zou je ze dan presenteren (misschien op deze site?) en verhandelen onder evtl. klanten? Voorafbetaling, rembours, .... welke mogelijkheden?

- - big bang - -

Niets is zo eerlijk verdeeld als verstand: iedereen denkt er genoeg van te bezitten
klein is fijn

Moderator

Mensen bestellen, betalen, er wordt besteld, bestelling komt binnen en wordt doorgestuurt. Hetzelfde als bij iedere andere IA.

Wat wordt het nu?
Polo of Tshirt?
Groot of niet groot logo op de rug?
Zwart of wit?
Wel of geen extraatjes als naam of type member onder het logo op de voorkant?

Kom op mensen :-) Spijkers met koppen hoor!
Ik wil wel kunnen besluiten of ik er aan mee wil doen.
Wel bepalend natuurlijk wanneer je het aantal wilt weten. ;-)

Ik moet hier weer vaker komen... Wat kun je zo'n forum als deze gaan missen. :-)

Op 15 april 2007 22:21:15 schreef Fantomaz:
Wat wordt het nu?
Polo of Tshirt?
Groot of niet groot logo op de rug?
Zwart of wit?
Wel of geen extraatjes als naam of type member onder het logo op de voorkant?

Kom op mensen :-) Spijkers met koppen hoor!
Ik wil wel kunnen besluiten of ik er aan mee wil doen.
Wel bepalend natuurlijk wanneer je het aantal wilt weten. ;-)

Rustig :P een paar pagina's terug staat uitgelegd dat alles in principe kan. Maar "klein is fijn" en ik en misschien nog anderen moeten eerst nog uitzoeken wat de kosten zijn (precieze kosten dus en wat meer info!).

Vandaag geïnformeerd naar prijzen:

Rugbedrukking 1 kleur - € 9,-
Rugbedrukking 2 kleuren - € 18,-
Borstbedrukking 1 kleur - € 4,-
Borstbedrukking 2 kleuren - € 8,-

Dus een T-shirt bedrukken met 2 kleuren is:
9 + 4 + 4 + shirtkosten + bijdrage naar CO = de verkoopprijs (= ongeveer € 25,-)

[Bericht gewijzigd door soundmouse op maandag 16 april 2007 18:03:09

25 piek... toch wel veel voor mij..
Das uh.. 10 week sparen!.. geen speciaal prijsje voor studenten? >:)

Printje geëtst hebben? mail me! | Even the invisible must be perfect | Ook een Meetsnoeren ophangrekje

Op 16 april 2007 18:27:35 schreef Technojunk:
25 piek... toch wel veel voor mij..
Das uh.. 10 week sparen!.. geen speciaal prijsje voor studenten? >:)

hmm, voor mij 1 dagJE werken :P en met werken bedoel ik absoluut geen vervelend werk :) ( bouwmarkt )

Ik kan voor de jongere studenten wel zelf een strijkopdruk maken (kost iets van 10 euro totaal) maar die moet je binnenstebuiten wassen niet heter dan 30 graden. Deze kan alleen op witte shirts, of wou je niet wit?

Of je moet zelf een vrijwillige bijdrage doen en mij een Shirt toesturen. Dan heb je kosten van aangegeven drukprijs.

[Bericht gewijzigd door soundmouse op maandag 16 april 2007 18:49:48