HotList

Hallo.

Ik mis eigenlijk iets. Er zijn veel discussies gaande, en dat is natuurlijk mooi, alleen raak ik het overzicht kwijt. Er is bijvoorbeeld een discussie gaande over een bepaald onderwerp, en na een paar weken wil ik wel weer eens weten hoe dat afgelopen is. Ik zoe me de rambam wat de titel was. Wat ik nu doe, ik zoek een door mij gepost berichtje, en klik op mijn naam, om te kijken ik welke dischussies ik mee doe. Handig, maar zou het niet mogelijk zijn dat iedereen zijn eigen "profiel" maakt, dus dat hij zich, naast het algemene forum op specifieke discussies kan "abonneren"? Ik hoop dat iemand hier wat mee kan :)

Greedz Alex

Hoe bedoel je eigenlijk? Geef eens wat meer uitleg,ik versta niet echt wat je bedoelt.

Hello, I'm a signature virus. Please copy me into Hello, I'm a signature virus scanner. I succesfully deleted your signature virus.

Op zo 05-05-2002 19:31:33 schreef Thomas:
Hoe bedoel je eigenlijk? Geef eens wat meer uitleg,ik versta niet echt wat je bedoelt.

Wat hij wil , bestaat al.
Klik gewoon op je naam, je ziet alle berichten waarin je ooit hebt gepost

pointers don't kill programs, programmers kill programs

Op zo 05-05-2002 20:29:44 schreef sven:

[...]

Wat hij wil , bestaat al.
Klik gewoon op je naam, je ziet alle berichten waarin je ooit hebt gepost

Ja, maar dan moet je eerst wel een bericht opzoeken die je zelf gepost hebt. Kan natuurlijk wel, maar, ik zit in de techniek, en de techniek is er voor om het de mensen makkelijker te maken toch? :)

Alex

Ik denk dat ze bedoelen dat je kan zien in welke forums je posts heb gedaan, als je op je status klikt>>> veel makkelijker toch??

Kijk ook op de site waar ik MOD van ben :) www.schakelingenonline.nl Ik heb geen leven :( ik ben student www.horizoncollege.nl Help MIJ

Op zo 05-05-2002 21:36:12 schreef Stefan:
Ik denk dat ze bedoelen dat je kan zien in welke forums je posts heb gedaan, als je op je status klikt>>> veel makkelijker toch??

Okee, heb ik net geprobeert. Als ik inlog, krijg ik dat niet te zien. Ik log trouwens ook nooit in. Wel goed dat dit voor een "select" groepje is hoor, en absuluut zo houden, maar het is dus te veel moeite om zo'n ding continu bij de hand te hebben?

Greedz Alex

Op ma 06-05-2002 22:04:08 schreef Risselada:

Ik log trouwens ook nooit in.
Greedz Alex

ehm, misschien een snuggere vraag.... maar als je nooit inlog.... hoe kan je dan berichten posten op het forum?

IF you can't convince them, then confuse them!

Op ma 06-05-2002 22:13:01 schreef Jeroen Boere:

[...]

ehm, misschien een snuggere vraag.... maar als je nooit inlog.... hoe kan je dan berichten posten op het forum?

omdat ie altijd ingelogd blijft.:)

In order to succeed you must fail, so that you know what not to do the next time.

Het is een idee maar echt nodig is dat niet denk ik. Wel handiger.

I like it when a plan comes together http://www.geocities.com/elektrozone

Conclusie, geen goed idee, en het blijft dus bij het oude :)

Alex