idee ?!?!

Tedde

AKA ripkip

Is het een idee om bij een aantal populaire schema's ook een PCB layout toe te voegen ??

Groeten Tedde

HF blijft kriebelen !!

dat kan zeker.

het is alleen veel werk.

en helaas hebben wij mods het ook errug druk :(

(ben zelf bezig met een project voor mijn studie)

maar als we tijd hebben dan zullen we er een goed en serieus naar gaan kijken. misschien kan je zelf PCB-layout maken zodat wij ze eventueel uppen

IF you can't convince them, then confuse them!

Als iemand een goed PCB programma weet wil ik me wel voor een stel schakelingen opofferen :) want ik heb nu tot 17 mei geen School en na mijn examens heb ik ook veel tijd :)

Kijk ook op de site waar ik MOD van ben :) www.schakelingenonline.nl Ik heb geen leven :( ik ben student www.horizoncollege.nl Help MIJ

uhm............ wat is PCB?

Hieper de piep!

Op zo 12-05-2002 18:32:28 schreef Roel:
uhm............ wat is PCB?

De layout van het printbordje.

Bachelor of Engineering -- Microcontrollers AVR, PIC (asm, C), PC applicaties (C, C++), Webpages (HTML, CSS, PHP, SQL), Rail-infra engineer
Jeroen

Moderator

Move naar Site Feedback :-)

Edit: dit idee loopt bij ons al langer, alleen is er tot nu toe niks van gekomen. Ik weet ook niet op welke termijn dit zal komen. Maar hulp van bezoekers is natuurlijk altijd handig.

[Bericht gewijzigd door Jeroen op zondag 12 mei 2002 18:54:58

Op zo 12-05-2002 18:53:23 schreef Jeroen:
Move naar Site Feedback :-)

You are the master in moves (ik vergeet er altijd naar te kijken) ;)

Bachelor of Engineering -- Microcontrollers AVR, PIC (asm, C), PC applicaties (C, C++), Webpages (HTML, CSS, PHP, SQL), Rail-infra engineer
Tedde

AKA ripkip

Ik heb zelf nog geen ervaring met al die programmatjes om PCB's te maken. Ik ga er wel mee aan de slag en zal dan ook wat schema's op me nemen....
groeten Tedde.

HF blijft kriebelen !!
High met Henk

Special Member

hmm heeft een PCB layout wel zin is mijn vraag meteen?