Sorry, dit heeft er niks mee te maken. Maar Ik zou aan LEXI willen vragen of hij mij even contacteerd op mijn mailadres. Het is in verband met een project dat je gebouwd hebt nl. de Time fountain. Voor een theaterstuk dat in oktober in premiere gaat zoek ik dit effect zeer dringend. AUB. laat even iets weten

alvast dank.

dus dringende oproep aan Lexi.
profiel

[Bericht gewijzigd door Hugo Welther op ]

off-topic
@erikdekort. Ga je nu elk topic vol spammen om Lexy contact met je op te laten nemen.
Kijk eens in zijn profiel, staat ook vastwel het mail adres.

[edit] zie je mailbox

sorry hoor, maar lexi's emailadres is niet openbaar. Vandaar. anders had dit allemaal niet nodig geweest.En het is echt wel dringend.

Op 25 juni 2007 00:38:10 schreef droid:
Hmm, bovenstaande is mijn interpretatie van wat Elquip schrijft in punt 10.5 van hun leveringsvoorwaarden. Mijn interpretatie kan fout zijn. Mijn kennis van de wet laat me in steek of dit zo mag. Misschien valt het niet eens onder consumentenrecht ofzo. Elquip levert normaal alleen aan bedrijven dacht ik.

Right! Veel bedrijven hebben natuurlijk liever niet die verplichtingen. Ze claimen dus dat je op bepaalde dignen geen recht hebt, terwijl dat volgens de wet WEL zo is.

De consumentenbond komt ook met "handig" advies in dit soort zaken: "Nee, u heeft geen extra garantie nodig, want volgens de wet blijft de verkoper 3 jaar verplicht voor de correcte werking van uw apparaat". Klopt, maar in de praktijk zegt een verkopend bedrijf, we kunnen voor u het apparaat opsturen, en als ie werkend terugkomt, mooi voor u.

De wet zegt anders, maar je hebt een rechtszaak nodig om het voor mekaar te krijgen....

De wet schrijft voor wat je voor rechten hebt als CONSUMENT. Als zakelijke afnemer wordt je geacht te weten wat je doet, en als je een slecht product koopt omdat het goedkoper is, dan moet je daar de risicos van accepteren.

Elquip zal niet blij zijn als ze door dit soort problemen met hun neus op de feiten worden gedrukt. Dan zullen ze zich in het vervolg 2x bedenken voordat ze weer leveren aan consumenten.

(Of jullie koop onder consumenten koop valt, weet ik eigenlijk niet. IANAL... MIJN scope in ieder geval niet. Ik laat mijn bedrijfje een scope kopen. Dat is in ieder geval een zakelijke aankoop).

Op 25 juni 2007 13:01:54 schreef rew:
Elquip zal niet blij zijn als ze door dit soort problemen met hun neus op de feiten worden gedrukt.

Ach, dit geldt echt niet alleen voor Elquip, vrijwel alle bedrijven werken zo. Garantie is voor mij dan ook voor een heel groot deel "gebakken lucht". Drie jaar garantie van rigol geeft mij het idee dat rigol vertrouwen heeft in haar produkt, meer niet.

De scoop is zopas geleverd hier :)

Zeer snelle levereing in elk geval!

Mvg Luc

Was dat UPS, ja he? Effe kijken hier, zou toch ook met de levering van 10:30 moeten komen dan...

edit: damn, nog niet :)

edit2: YES hij is d'r :D zo in m'n lunchpauze eens even mee spelen...

[Bericht gewijzigd door Jochem op (24%)]

Inderdaad UPS STANDAARD staat er op het document hier.

Locatie hier is Oost-vl , Belgie
Mvg Luc

[Bericht gewijzigd door marder op (19%)]

Grrr hier nog niet,

Factuur alwel :)

vind het oneerlijk! ik heb nog steeds niks..

ik vind dat ze met alle bezorgers moeten afspreken om 1 tijd (bijvoorbeeld 12:00) zodat we het allemaal tegelijk krijgen.. :D:D

Grrrrrrrrrrrrrrr, rijd net voor mijn neus weg.
Dat word dus wachten op morgen :(

Dat lijkt me niet echt haalbaar hé , ieder tegelijk leveren ;)
Denk dat de nederlandse leveringen zeker vandaag alles netjes zal afgeleverd zijn, daarvoor zat ik wel anders te denken omdat ik in B woon.
Maar heb steeds goede ervaringen gehad met leveringen vanuit Nederland (ook vroeger op mijn werk, vandaag besteld voor 16h daags nadien 9h geleverd).

@Shiptronic , ik hab alleen een pakbon.

Een kleine opmerking, ik vind dat de ventilator redelijk veel lawaai maakt (normaal windgeruis hoor, maar door die openingen suist dat). Hoor graag jullie mening daarover.

Speciaal voor de levering had ik een camera aangesloten om op tv te zien wanneer de scoop aangeboden werd.

Mvg Luc

dat is balen @ shiptronic

ik had al eens eerder gehoord/gelezen dat de ventilator niet geruisloos is..

[Bericht gewijzigd door Mitchell S op (79%)]

@ship: factuur los per TNT post ofzo? Ik heb die nog niet gezien.

Ventilator.. tja, true, maar mijn vorige computer maakte ook zulk lawaai (de huidige niet overigens, die moet je achter gaan hangen met een zaklamp om zeker te weten dat hij aan staat :))
Ik kan er wel mee leven als ik wat metingen aan het doen ben. Hij kan altijd uit, toch?

Heb al even gespeeld, m'n collega's zijn jaloers ;)

Vol verwachting klopt mijn hart.

Ik heb alleen de factuur ontvangen:(.

@ wait mode.... nog niks ontvangen, behalve een bestelling van C*rad

jaaaaaaaaaa!, ie is er !

vanmiddag zonet geleverd , ben wel aan het werk op de zolder dus hij zal nog even moeten wachten op mijn nieuwsgierige vingers tot vanavond.

btw, ik woon in belgië (oost-vlaanderen) dus das best errreugh rap !

grtzz..b

zo, heb ik ieder geval de factuur...nu de scoop nog

al heb ik twijfels of de scoop wel vandaag bezorgd wordt. Ik heb namelijk 3 keer eerder een pakket van UPS ontvangen, en deze is nooit op de afgesproken dag bezorgd. Ik zit aan het einde van een rit, dus als de werktijd erop zit ben ik de volgende dag aan de beurt

[Bericht gewijzigd door Mitchell S op (72%)]

Helaas ook gemist.
Was net even weg... komt morgen terug UPS

Verzoek aan IEDEREEN: als je hem ontvangen hebt, of juist niet, graag ff mailen.

Hij is er :) Mooie draagtas ook, zeker het geld waard. Zodra ik meer tijd heb zal ik van de case ook wat foto's maken.

Op 24 juni 2007 22:00:34 schreef droid:
Vergeet niet, dat als er meer aan de hand is dan een defecte zekering, Elquip ook niet de knowhow heeft hoe het ding te repareren. Apparaat wordt dan naar een servicecenter van rigol doorgestuurd (china?) De vervoerskosten, verpakking, verzekering mag je dan alsnog zelf betalen. De 3-jaar garantie heb je namelijk van rigol, niet van de importeur. Deze is slechts de tussenpersoon.

heel waarschijnlijk werken ze voor die toestellen met een refurbished-swap systeem.

je krijgt dan gewoon een andere reeds gerepareerde.
bij agilent is dat toch zo. het duurt soms te lang om te repareren. ze swappen gewoon de ganse kaart om. die toestellen worden niet gerepareerd op componentniveau. foutzoeken duurt te lang en vervangen van componenten is soms heel moeilijk.

Aflevertijd 16:59, hoop dat de rest 'm ook nog krijgt.
Ik ga effe uitpakken. :)

Misschien leuk als er wat foto's gepost worden....
... hebben de personen die hem nog niet hebben ook nog wat

even voor de duidelijkheid: ik heb GEEN trackingnummers.